Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار مشهد مقدس با اشاره به برگزاری جشنواره عکس خانه بهار ۹۷ گفت: تلاش داریم با هدف ایجاد شور و اشتیاق میان جوانان و هنرمندان از این گونه برنامه‌ها بیشتر برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، قاسم تقی‌زاده خامسی شهردار مشهد در مراسم اختتامیه جشنواره عکس خانه بهار ۹۷ که با حضور تعدادی از اعضای شورای شهر مشهد و هنرمندان رشته عکاسی در بوستان ملت برگزار شد، افزود: ۵۰۰ سال از انقلاب صنعتی و علمی گذشته است و بشر بهره‌های زیادی از تکنولوژی برده است اما باید پرسید در مقابل چه چیزهایی را از ما گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: یکی از امکاناتی که تکنولوژی و علم در اختیار ما گذاشته همین تلفن همراه است که قرار بود همراه ما باشد اما گویا اکنون ما همراه او هستیم و اگر لحظه ای نباشد دچار استرس و نگرانی می‌شویم.

 

شهردار مشهد مقدس با اشاره به سختی‌های گرفتن یک عکس در گذشته ادامه داد: اما اکنون و با وجود تلفن‌های همراه هر فرد می‌تواند ۱۰۰ عکس بگیرد و از میان آن یک عکس را انتخاب کند، اما گرفتن یک عکس خوب هنر می‌خواهد.

 

تقی‌زاده خامسی به برگزاری جشنواره عکس توسط شهرداری مشهد اشاره کرد و گفت: در نظر داریم با هدف ایجاد شور و اشتیاق میان جوانان و هنرمندان از این گونه برنامه‌ها بیشتر برگزار کنیم

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس هفته دولت غدیر استان همدان اردبیل حسن روحانی استیضاح امیرالمومنین ع پیامبر اکرم ص عید غدیر مراسم اختتامیه جشنواره عکس شهردار مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه جلسه همفکری مسوولان فرهنگی و هنری البرز به میزبانی حوزه هنری این استان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج، رئیس حوزه هنری البرز، معاون فرهنگی و هنری سپاه استان و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار شد.

این جلسه با هدف بحث، تبادل نظر و هماهنگی برای انجام اقدامات و برنامه های فرهنگی و هنری در استان البرز برگزار و در خصوص برپایی ششمین کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع) تحت عنوان حدیث حسن نیز مباحثی مطرح و مقرر شد این اقدام فرهنگی در قالب یک لایحه به شورای اسلامی شهر کرج ارسال و ردیف بودجه برای آن در نظر گرفته شود.

محمد مهرابی، رییس حوزه هنری استان البرز در این جلسه با تاکید بر ضرورت حمایت از گروه های فرهنگی و هنری استان گفت: باید با حمایت از هنرمندان بستر رشد روزافزون آنها را فراهم کنیم تا انگیزه این قشر برای فعالیت در این استان و کمک به ترویج فرهنگ و هنر انقلابی افزایش یابد زیرا با کمک هنرمندان می توانیم در راستای ارتقای سطح فرهنگی جامعه گام برداریم.

حجت الاسلام علیرضا سعیدی، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج نیز هنرمندان را بازوان ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی خواند و بیان کرد: همانگونه که در شهر و استان سایت اداری وجود دارد، لزوم ساخت یک سایت فرهنگی و هنری نیز به منظور ایجاد یک مجموعه منسجم جهت ساماندهی انجمن ها و فعالیت های هنری احساس می شود.

کد خبر 6092522

دیگر خبرها

  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم