Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن کاملی فر روز چهارشنبه در ویژه برنامه غدیر در مسجد شهدای مراغه افزود: برای شناخت اسلام واقعی و ناب محمدی (ص) باید غدیر را شناخت و آن را برای نسل های آینده تبیین کرد.
وی با بیان اینکه همه مشکلاتی که گریبانگیر شیعه شده نتیجه بی توجهی به غدیر است ادامه داد: دست هایی از سوی نظام سلطه در طول تاریخ سعی داشته اند واقعه غدیر را از اذهان پاک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: اگر برخی شیعیان در این زمینه قصور نمی کردند و غدیر را به خوبی در جامعه تبیین و تفهیم می کردند هرگز واقعه غمبار کربلا حادث نمی شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: غدیر تنها برای اعلام امامت حضرت علی (ع) نبوده بلکه در این واقعه عظیم، پیامبر اسلام (ص) بحث امامت و ولایت و امامت دوازده امام معصوم (ع) را در خطبه غدیر بیان کردند که از این میان فقط 20 شاخص مهم در خصوص امام زمان (عج) در این خطبه بیان شده است.
کاملی فر غدیر را تفسیر بسیاری از آیات قرآنی دانست و افزود: براساس احادیث معتبر نبوی، با علی (ع) کسی دشمن نمی شود مگر اینکه انسان کینه توزی باشد و با علی (ع) کسی دوست نمی شود مگر اینکه انسان مومن و خالصی باشد.
وی پیام غدیر را مسئله امامت و ولایت و پیروی از ولایت عنوان کرد و گفت: موضوع غدیر مربوط به گذشته نبوده بلکه امروز و فردا و حاکمیت جهان اسلام با شناخت غدیر امکان پذیر خواهد بود.
وی همچنین به پیام تاریخی امام (ره) که ولایت فقیه را استمرار انبیا عنوان کردند اشاره کرد و افزود: پیروی از امامت و ولایت، پیروی از ولی فقیه و استمرار غدیر است.
حجت الاسلام کاملی فر ادامه داد: امروز به برکت ولی فقیه و حاکمیت ولایت، میلیون ها شیعه آماده برای جانفشانی در راه مکتب اسلام و دفاع از حرم آل الله هستند.
وی با بیان اینکه مشکلات و گرفتاری های مردم و جامعه نه براساس تحریم ها بلکه از جنگ روانی دشمن در جامعه حاصل شده گفت: دشمن تلاش می کند با ایجاد مشکلات در معیشت مردم قدرت دفاعی و موشکی ما را زیر سئوال ببرد که براساس فرمایش رهبری، تمامی مشکلات با مدیریت جهادی و انقلابی مرتفع خواهد شد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آذربایجان شرقی شاخص شیعه عاشورا مسئول نمایندگی ولی فقیه رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در دیدار چهره به چهره رحمتی به مشکلات ۲۵ نفر از مردم استان آذربایجان شرقی رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

تامین سرمایه در گردش، تخصیص ارز، بدهی بانکی، مشکلات مالی و اختلاف با شهرداری مهمترین مسائل مطرح شده ملاقات کنندگان با استاندار آذربایجان شرقی بود.

امسال ۱۴۵ نفر در دیدار‌های مردمی با استاندار مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود