Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-19@02:13:22 GMT

کتاب‌هایی برای شناخت هرزه‌ها/عکس

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۵۷۰۶

کتاب‌هایی برای شناخت هرزه‌ها/عکس

به گزارش خبرگزاری بسیج، انتشارات تلاوت آرامش به تازگی مجموعه ای با عنوان «افسران افسونگر» را به بازار نشر روانه کرده است. این انتشارات در معرفی این کتاب ها نوشته است:

وقتی از ما سؤال می کنن پاک ترین و معصوم ترین آدمها کیا هستن؟ همه مون اولین گزینه ای که به ذهن مون میاد بچه ها هستن. چون بچه ها ذهن شون از هر بدی، پاکه و زلالی روحشون مثال زدنیه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوری که آرزوی خیلی از ما برگشتن به دوران کودکی و چشیدن دوباره لذت پاک بودن و رها بودن ذهن از دغدغه های زندگیه. حالا اگه بدونین یه عده هستن که تمام تلاششون اینه که این پاکی رو از بین ببرن و ذهن بچه ها رو از مفاهیمی مثل همجنس بازی و ازدواج سفید و مواد مخدر و داروهای روانگردان و... پرکنن، واکنش شما چیه؟ آره! باورش سخته... اما این افراد دارن توی خونه شما زندگی می کنن و بچه هاتون رو طوری که خودشون می خوان تربیت می کنن. ما اون آدم ها رو شناسایی کردیم و راه رهایی بچه هامون از اونها رو پیدا کردیم چون دلمون نمیخواد هیچ کس آرامش روحی بچه هامون رو ازشون بگیره. تصمیم شما چیه؟ مغلوب این دشمنان خانگی میشین یا از معصومیت بچه هاتون محافظت می کنین؟
مجموعه سه جلدی "افسران افسونگر" راهی برای زنده نگه داشتن پاکی و زلالی کودکی...

جلد اول این کتاب ها با نام «جادوگران برهنه» با محوریت بررسی شخصیت های الگوساز برای کودکان دختر، زمستان سال گذشته به چاپ رسید و پس از آن، جلد دوم با نام «سفیران آمریکایی» (با محوریت بررسی شخصیت های الگوساز برای کودکان پسر) و جلد سوم با نام «پیشوایان هرزه» (با محوریت بررسی شخصیت های الگوساز برای نوجوانان) به بازار آمد.

این کتاب ها در ابتدای خود چند سئوال اساسی را از مخاطبانشان می پرسند:

شما چقدر به فرزندانتان علاقه دارید؟

دوست دارید آن ها در دنیای کودکانه ی خود چه چیزهایی را یاد بگیرند؟

چه ویژگی های اخلاقی داشته باشند؟ و در چه زمینه هایی پیشرفت کنند؟

آیا میدانید که فرزندان ما، شخصیت های مورد علاقه ی خود را الگوی خود قرار می دهند؟

و به نظر شما، مقوله ی تربیت فرزند چیست و چقدر اهمیت دارد؟

آیا می دانید شخصیت های مورد علاقه ی فرزندان شما چه کسانی هستند؟

مجموعه افسران افسونگر با پرسیدن این سئوال ها قرار است مخاطب را به فهرست کتاب که حاوی 4 فصل مشترک است، راهنمایی کند. این کتاب ها در 4 فصل، ابتدا شناسنامه این شخصیت ها را معرفی کرده و سپس در فصل دوم، سبک زندگی شان را زیر ذره بین می برد. فصل سوم، نتایج و واکنش های جهانی به این شخصیت ها را بیان کرده و در فصل چهارم راهکارهایی را برای عدم تأثیرگذاری این شخصیت ها ارائه داده است.

کتاب های مجموعه افسران افسونگر را نعیمه اسلاملو با نظارت محمدحسن زمان وزیری به رشته تحریر درآورده و مریم ناصر خاکی به همراه سیده فاطمه ادیبی، او را در پژوهش ها دستیاری کرده اند.

طراحی جلد و صفحه آرایی چشم نواز و گیرای این کتاب ها نیز بر عهده محمدحسین منتظری بوده و امور هنری کتاب را مهدی شاهوردی و محمدولی مهرابی مدیریت کرده اند.

این کتاب ها با قیمت 13، 16 و 11 هزار تومان از کتابفروشی های معتبر قابل ابتیاع است و برای ارتباط با ناشر می توان با شماره 02632777066 تماس گرفت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۵۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر سخت بازی سازی حرفه‌ای

اگر حتی بازی نکرداید اما حتما نام ایکس باکس و پلی استیشن را شنیده اید؛ تکنولوژی‌هایی که در دنیای امروز بازی و سرگرمی را وارد چرخه زندگی ما کرده‌اند و هر کدام جذابیت‌های خودشان را دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازی‌های ویدئویی و رایانه‌ای یک تفریح جذاب است که سن و سال نمی‌شناسد و می‌تواند تا ساعت‌ها آدم را درگیر خودش‌کند؛ پشت همه این بازی‌ها یک نفر یا یک گروه بازی‌سازی قرار دارد که صفر تا صد طراحی و اجرا با آن‌هاست.

بازی‌های رایانه‌ای براساس اینکه روی چه سخت‌افزاری اجرا شوند، در سه دسته کلی قرار می‌گیرند: بازی‌های موبایلی، بازی‌های رایانه‌ای، بازی‌های کنسولی.

همین‌طور بیشتر بازی‌های کنسولی در این سه کنسول قدرتمند اجرا می‌شوند:

سری «نینتندو» ساخته شرکتی به همین نام، سری «پلی‌استیشن» ساخته شرکت سونی و سری «ایکس‌باکس» که مایکروسافت آن را اجرایی کرده‌است اما مسیر بازی‌سازی چیست و چطور یک بازی ساخته‌می‌شود؟

صفر تا صد بازی‌سازی

توسعه بازی یا بازی‌سازی هنر ایجاد بازی‌هاست؛ این روند می‌تواند شامل تولید مفهوم بازی، طراحی، ساخت، تست و انتشار یک بازی باشد و به کسی که یک بازی را می‌سازد، بازی‌ساز می‌گویند؛ او می‌تواند به‌عنوان یک بازی‌ساز مستقل همه این‌ها را در یک استودیوی یک‌نفره انجام‌دهد یا با تشکیل یک تیم بازی‌سازی، هر کدام از این وظایف را به یک نفر بسپارد.

مهم است فردی که می‌خواهد بازی بسازد از مکانیک بازی، پاداش‌ها، تعامل بازیکنان و طراحی آن سر دربیاورد و به آن فکر کند؛ او باید دانش خوبی در هر یک از زمینه‌های ساخت بازی داشته‌باشد البته با رشد موتورهای بازی‌سازی کار برنامه‌نویسی برای طراحان راحت‌تر شده‌است، در واقع این موتورهای بازی‌سازی هستند که پردازش تصویر و در کنار آن شبیه‌سازی کردن فیزیک بازی را به عهده‌دارند.

فیزیک بازی همان کنش و واکنش‌های شخصیت‌ها در حین بازی است، همچنین این موتورها صدای مناسب هر موقعیت از صدای باران و برخوردها تا صداهای مختلف بازی را تولید می‌کند.

بازی‌سازی به سختی ساخت فیلم هالیوودی

ساخت یک بازی به پیچیدگی ساخت یک فیلم پرهزینه هالیوودی است؛ برای ساخت هر بازی باید از قبل ماه‌ها برنامه‌ریزی کرد، داستان بازی را نوشت، شخصیت‌پردازی‌کرد و از فناوری‌های پیشرفته برای ساخت بازی استفاده‌کرد.

در پیش‌تولید وقت طراحی بازی و داستان آن است که یک نویسنده آن را انجام‌می‌دهد، مرحله بعدی طرح شخصیت‌هاست که در آن طرح کلی اسکن می‌شود و بعد جزئیات شخصیت مانند نحوه کنترل و به‌حرکت‌درآوردن آن مشخص‌می‌شود. بعد از این مراحل نوبت پویانمایی شخصیت‌ها و درآوردن آن‌ها به شکل سه‌بعدی است تا رنگ‌ها و تکسچر هم به آن‌ها اضافه‌شود و شخصیت شکل واقعی به خود بگیرد.

در بعضی از بازی‌ها حرکات یک بازیگر به وسیله یک لباس مخصوص و چند حسگر که به نقاط مختلف بدن وصل می‌شود، ضبط می‌شود و سپس آن را با یک شخصیت دیجیتالی تطبیق می‌دهند؛ این‌طور حرکات شخصیت‌های بازی واقعی‌تر می‌شود.

ایجاد جلوه‌های گرافیکی و محیط بازی، کدینگ بازی و هوش مصنوعی و تولید بازی، بازاریابی و فروش از دیگر بخش‌های مهم بازی‌سازی است که نقش مهمی در موفقیت یا شکست آن بازی دارد.

در مسیر بازی‌سازشدن

اگر شما هم یکی از طرفداران بازی‌سازی هستید می‌توانید با توجه به سن و شرایط‌تان از این مسیرها پیگیر بازی‌سازی باشید.

انستیتو ملی بازی‌سازی: این نهاد تقریباً تنها مرجع تخصصی و جامع حرفه‌های مختلف بازی‌سازی در ایران است. انستیتو دوره‌های مختلف حضوری و مجازی دارد که می‌تواند باعث آشنایی بیشتر شما با صنعت بازی‌سازی باشد.

آکادمی بازی‌سازی: آکادمی‌های بازی‌سازی‌های معتبر محل ارائه محتوای آموزشی درباره بازی‌سازی هستند. می‌توانید از بقیه کسانی که در آکادمی‌های بازی‌سازی دوره گذرانده‌اند پرس‌وجو کنید.

دانشگاه علمی کاربردی: رشته‌های مرتبط با بازی‌سازی در دانشگاه‌های علمی‌کاربردی برای کسانی است که می‌خواهند به‌طور جدی وارد بازی‌سازی شوند و این رشته را برای تحصیل خود انتخاب‌کنند.

در این دانشگاه رشته‌هایی مانند کاردانی بازی‌سازی، کارگردانی هنری بازی و طراحی بازی آموزش داده می‌شود. علاوه بر این در رشته مهندسی کامپیوتر چندین واحد تخصصی بازی‌سازی تدریس می‌شود و بعضی دانشگاه‌ها هم رشته‌ای به نام بازی‌سازی را به رشته‌های تحصیلی خود اضافه کرده‌اند.

کد خبر 728402

دیگر خبرها

  • چهره‌های سال پرماجرا | ۵ شخصیت خبرساز فوتبال ایران در ۱۲‌ماه گذشته چه کسانی بوده‌اند؟
  • واکنش داریوش شجاعیان به حواشی نیمکت‌ها
  • مسیر سخت بازی سازی حرفه‌ای
  • برگ برنده صنعت انیمیشن دنیا چیست؟
  • «هفت‌سر اژدها» بحث سریال انتقادی را زنده کرد
  • امام خمینی: نظر آیت‌الله طالقانی درباره حجاب صحیح است
  • لباس و گردن بند «پروین» به موزه سینما اهدا شد
  • تبیین شخصیت پروین اعتصامی نباید صرفا به یک روز در سال خلاصه شود
  • حافظ در مسیر رستگاری
  • شبی برای پروین اعتصامی در موزه سینما