Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید رضا هاشمی مدیر فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: «نخستین همایش تجلیل از سادات مدافع حرم» با هدف تکریم و تجلیل سادات رزمنده و جانباز و همچنین خانواده سادات شهید مدافع حرم با حضور رزمندگان، آزادگان، جانبازان و جمعی از خانواده های معزز شهدای مدافع حرم از لشکر فاطمیون، صبح پنج شنبه 8 شهریور ماه در فرهنگ سرای معراج این سازمان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید طالب حسینی مسئول فرهنگی لشکر فاطمیون، مولوی خوانی سید احمد حسینی (بلبل فاطمیون)، مداحی سیدعلی حسینی واجرای گروه سرود منتظران مهدی از شهر آران و بیدگل و بیان خاطرات سید علی جعفری، آزاده والامقام از لشکر فاطمیون از رشادتهای همرزمان خود را از جمله برنامه های این همایش برشمرد.

هاشمی، افزود:این همایش یکی از سری برنامه های معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان است که با همکاری کمیته پشتیبانی مدافعان حرم برای قدردانی از خانواده های سادات شهدای مدافع حرم و نیز پاس داشت از خانواده های شهدایی که در این سال ها در دفاع از حریم آل الله با نیروهای تکفیری به نبرد ایستاده اند با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد.

به گفته وی،اولین همایش"تجلیل از سادات مدافع حرم" ساعت 9 صبح روز پنج ‌شنبه هشتم شهریور ماه در فرهنگ سرای معراج به نشانی خیابان آیت الله کاشانی- کوی ملک آباد برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

برگزاری همایش"تجلیل از سادات مدافع حرم در کاشان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدافعان حرم مناسبتهای مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش ملی صنعت فرش ماشینی ایران آغاز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هشتمین همایش ملی صنعت فرش ماشینی ایران در راستای رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد کلان نگری نمایشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان آغاز شد.

به همت مرکز تحقیقات فرش ماشینی مستقر در سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و با همکاری ادارات و سازمان‌های تخصصی و شرکت‌های کارآفرین در حوزه صنعتی فرش ماشینی کشور، این همایش با رویکرد چالش‌ها و نوآوری‌ها در این صنعت با حضور مصطفی معینی منتخب مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گرجی مدیرکل منسوجات وزارت صنعت معدن و تجارت مدیران شهری، استانی و ملی آغاز شد.

این همایش به‌منظور تعامل هر چه مطلوب‌تر صاحبان صنایع با متولیان امر از اتاق بازرگانی، دانشگاهیان و متصدیان اداره صمت از وزارت تا در سطوح استان و شهرستانی پیش‌بینی شده است.

به گزارش آنا،  دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با قدمتی ۴۰ ساله و از همان بدو تأسیس با رشته نساجی و نظیر آن در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانش‌آموختگان برجسته‌ای وارد بازار کار کرده است و در حال حاضر نیز بیش از ۱۰۰ نفر در این رشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظام آموزش و پرورش، مسئله اول کشور/در دولت مردمی رفتار جزیره‌ای نداریم
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:‌ معلمان در جامعه‌ توسعه یافته در صف اول تکریم قرار دارند
  • دانشگاه شیراز میزبان نهمین همایش ملی ادبیات کودک شد
  • برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم
  • ‌دانشگاه شیراز میزبان نهمین همایش ملی ادبیات کودک می‌شود
  • همایش ملی صنعت فرش ماشینی ایران آغاز شد
  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • ۱۱ شب جشن و شادمانی رضوی کاشانی‌ها با «آه و آهو»
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • تهران و قم میزبان همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند