Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اراک - ايرنا - مديرصندوق کارآفريني اميد استان مرکزي گفت: 97 ميليارد ريال تسهيلات در حوزه هاي مختلف اشتغال روستايي، ضروري و اشتغال داخلي در سال جاري توسط اين صندوق در استان پرداخت شده است.

سيد« عمادالدين هزاوه اي » روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اين اعتبارات در قالب 456 فقره تسهيلات در راستاي تثبيت و ايجاد شغل در شهرها و روستاهاي استان مرکزي پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: 266 ميليارد و 827 ميليون ريال تسهيلات اشتغال روستايي امسال در قالب 217 طرح به صندوق کارآفريني اميد استان مرکزي معرفي شده است که 156 طرح به مبلغ 104 ميليارد و 580ميليون ريال مصوب شده است.
مديرصندوق کارآفريني اميد استان مرکزي گفت: 118 طرح با رقم تسهيلات 71 ميليارد و 850 ميليون ريال اشتغال روستايي در مرحله انعقاد قرارداد است و 90 طرح به رقم تسهيلات 25 ميليارد و 800 ميليون ريال به متقاضيان پرداخت شده است.
هزاوه اي افزود: 11 فقره از طرح هاي پرداخت شده به متقاضيان تسهيلات اشتغال روستايي در حوزه کشاورزي، 72 طرح در حوزه صنعت و هفت طرح در حوزه خدمات بوده است.
وي ادامه داد: با پرداخت اين تسهيلات براي 135 نفر به صورت مستقيم اشتغال ايجاد شده است.
مديرصندوق کارآفريني اميد استان مرکزي گفت: اميد است با تامين ضامن ها توسط متقاضيان ميزان تسهيلات پرداختي اشتغال روستايي اين صندوق تا پايان شهريور ماه تا 40 درصد افزايش يابد.
هزاوه اي پرداخت تسهيلات اشتغال داخلي را از ديگر برنامه هاي صندوق کارآفريني اميد براي ايجاد اشتغال در شهر و روستاهاي استان مرکزي عنوان کرد و افزود: 24 ميليارد و 195 ميليون ريال امسال در قالب 80 طرح در حوزه هاي مختلف صنعت، کشاورزي و خدمات پرداخت شده است.
وي ادامه داد: 11 مورد از تسهيلات پرداختي در طرح هاي کشاورزي، 15 مورد صنعت و 54 طرح در حوزه فعاليت هاي خدماتي بوده است.
مديرصندوق کارآفريني اميد استان مرکزي از انعقاد تفاهم نامه اين صندوق با اداره کل ورزش و جوانان، ستاد مبارزه با مواد مخدر، وزارت ارتباطات و فن آوري اطلاعات، اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي، شيلات و مرکز ملي فرش استان خبر داد و خاطرنشان کرد: 17 ميليارد و 620 ميليون ريال در قالب 36 فقره تسهيلات در راستاي اين تفاهم نامه ها به متقاضيان پرداخت شده است.
هزاوه اي گفت: 21 مورد از تسهيلات اعطايي در حوزه صنعت و 15 فقره تسهيلات در حوزه فعاليت هاي خدماتي بوده است.
وي ادامه داد: 26 ميليارد و 781 ميليون ريال نيز امسال در قالب 227 فقره تسهيلات در زمينه سپرده هاي مردمي براي تثبيت اشتغال در استان پرداخت شده است.
مديرصندوق کارآفريني اميد استان مرکزي اظهار داشت: پرداخت يک ميليارد و 530 ميليون ريال در قالب 18 فقره تسهيلات ضروري، پنج فقره وام ضروري کارکنان و يک ميليارد ريال تسهيلات به خانه مطبوعات استان از ديگر خدمات صندوق کارآفريني اميد استان در سال جاري بوده است.
هزاوه اي ادامه داد: پرداخت تسهيلات صندوق کارآفريني استان مرکزي در زمينه هاي مختلف اشتغال روستايي، مستقيم و سپرده گذاري در مجموع براي 476 ايجاد و تثبيت شغل در استان به همراه داشته است.
وي يادآور شد: مطالعات طرح هاي روستاي بدون بيکار و هر روستا يک محصول توسط صندوق کارآفريني اميد در استان مرکزي اجرا شده و در حوزه اجراي طرح روستاي بدون بيکار چهار روستا شامل روستاي «بصري» شازند در حوزه انجام فعاليت فرفوژه و مشتقات، روستاي «هزاوه» اراک در زمينه توليد شيره و مشتقات، «آبگرم»محلات در زمينه آبگرم و آب درماني و روستاي «زرنوشه» آشتيان در زمينه پرسکاري شناسايي شده است.
مديرصندوق کارآفريني اميد استان مرکزي ادامه داد: همچنين در زمينه اجراي طرح هر روستا يک محصول روستاي «جيرياي» اراک در زمينه فرش دستباف، روستاي «دستجرد» شازند ايجاد کارگاه يخچال سازي، روستاي «تلخاب» فراهان توليد تريکو، روستاهاي «اميرآباد» و« شيرين آباد» اين شهرستان فعاليت در حوزه صنعت کفش، روستاي «سمقاور »کميجان در زمينه مبلمان و روستاي «امير آباد» محلات در زمينه کشت گل محمدي شناسايي شده است که با توجه به جمعيت و ظرفيت اين روستا ها در آينده نزديک به روستاهاي بدون بيکار افزوده مي شود.
وي افزود: اجراي طرح هاي روستاي بدون بيکار و هر روستا يک محصول با اعتباري بالغ بر 69 ميليارد ريال از ابتداي هفته آينده در شهرستان هاي اين استان آغاز مي شود.
استان مرکزي با بيش از سه هزار واحد صنعتي، به عنوان قطب چهارم صنعت ايران و دومين قطب صنايع مادرتخصصي کشور مطرح است و به لحاظ تنوع در توليد در رتبه اول کشور قرار دارد.
1955/6013/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: با اجرای سیاست توانمندسازی مددجویان در سال ۱۴۰۲ به ۱۳۷۰ نفر از مددجویان، تسهیلات کاریابی و اشتغالزایی پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد نیک پور با اشاره به اجرای طرح اشتغالزا در بابل گفت: برای اجرای طرح های اشتغال در سال گذشته با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده مرکز با بانک‌های عامل از محل تبصره 16 و 18  و منابع صندوق امداد ولایت، مبلغ 140 میلیارد و 803 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات در زمینه کشاورزی، صنعتی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد بابل تصریح کرد: در این فرصت‌ها 812 نفر از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال با مهارت مختلف و پایدارسازی مشاغل آشنا شدند.

وی افزود: آشنایی با بازار کسب و کار و  اصول بازاریابی در کنار فروش محصولات با ورود اساتید دانشگاه، جهاد سازندگی و اداره دامپزشکی از خدمات ارائه شده در  آموزش کسب و کار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه