Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@11:54:14 GMT

علی صوفی

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۶۴۹۵

علی صوفی

علی صوفی عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان و وزیر تعاون دولت اصلاحات در گفت‌‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم،‌ درباره جلسه امروز سوال از رئیس جمهور گفت: «هر چه جلسه امروز از طرف نمایندگان جدی و شفاف بود اما از سوی رئیس جمهور با ملاحظات خاصی همراه بود».

وی افزود: «آقای روحانی برخلاف  ابتدای سخنرانی خود که شرایط کشور را عادی توصیف کرد، در اواسط این نطق با اشاره به تهدیدات آمریکا و سیاست‌های ترامپ سعی کرد بگوید کشور در معرض تهدیدات جدی از سوی آمریکا قرار دارد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات خاطرنشان کرد: «از سویی دیگر، آقای روحانی در تلاش بود تا با بحرانی جلوه دادن اوضاع کشور، نمایندگان مجلس را مجاب کند که دست از زیر سوال بردن عملکرد او و دولتش بردارند و با نشان دادن وحدت میان مجلس و دولت زمینه عبور از این بحران‌ها را فراهم کند. بنابراین جلسه امروز به ویژه پس از بخش اول سخنرانی  رئیس جمهور به شکل نمایشی به کار خود ادامه داد». 

صوفی با بیان اینکه اذهان عمومی از پاسخ‌های رئیس‌جمهور قانع نشده است، تصریح کرد: «عکس‌العمل نمایندگان به پاسخ‌های امروز رئیس جمهور که در آرای آنها بروز و ظهور پیدا کرد تا حدودی برای مردم اقناع کننده بود. بنابراین هدفی که دولت و شخص رئیس جمهور از این جلسه به دنبال آن بودند، محقق نشد». 

وزیر تعاون دولت اصلاحات خاطرنشان کرد: «با توجه به روند جلسه امروز، به نظر می‌رسد آقای روحانی در روزها و هفته‌های آینده با گرفتاری جدیدی روبرو خواهد شد. از نظر افکار عمومی و آرام شدن اوضاع کشور این جلسه نتیجه عکس خواهد داشت چراکه بر  ابهامات موجود در فضای مدیریتی کشور دامن زد و باید منتظر تاثیرات منفی این جلسه بر اوضاع بازار باشیم».

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اصلاح طلبان دولت اصلاحات رئیس جمهور نمایندگان مجلس دولت پارس مجلس علی صوفی سوال از رئیس جمهور پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، چند روز قبل وزیر ارتباطات خبر از مطرح شدن رفع فیلتر گوگل پلی مطرح کرد، در این خصوص جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها  به خبرنگار جماران گفت: رئیس شورای فضای مجازی، شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس‌جمهور است؛ این‌ها بازی را بلد نیستند و فکر می‌کنند مردم نیز نمی‌فهمند و این بازی را راه انداختند که ما نقشی نداریم. رئیس جمهور می‌تواند تنها با یک خط فیلتر را بردارد، اما این کار را نمی‌کند؛ زیرا نمی‌خواهند.

وی افزود: کاری به دیدگاه زارع پور وزیر ارتباطات ندارم؛ ایشان فرد خوبی است، اما من اگر یک روز در یک دولتی وزیر باشم وقتی ببینم حرفم خریدار ندارد استعفا می‌دهم و بیرون می‌آیم؛ چرا کاسه کوزه‌ها را سر دیگران بشکنم؟! ایشان اگر نمی‌تواند به مردم بگوید. این تصمیم کاملا در اختیار هیات دولت است و فرافکنی نکنند.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس، با اشاره به جریان افتادن طرح صیانت، گفت: طرح صیانت علنا از دستور کار خارج شد، ولی زمزمه‌هایی شنیدم که برخی در تلاش هستند در هفته آخر مجلس این طرح را بیاورند و امیدوارم این اتفاق نیفتد. چون معامله کردن با جریان خاص بر سر منافع مردم  قطعا به ضرر مردم است. مدت‌ها امنیت روانی مردم به خطر افتاده است. تکرار مسیرهای غلط پر هزینه‌ها خواهد بود. 

رشیدی در خصوص اینکه آیا باز هم در برابر صیانت خواهد ایستاد؟ افزود: تلاش خود را می کنم رو به روی دولت بایستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این معاملات می تواند بر سر آینده هیأت رئیسه مجلس باشد؟ گفت: بله احتمالا همین است.

دیگر خبرها

  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است