Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده دانشگاه ستاد و فرماندهی ارتش گفت: ما در حال حاضر به چند کشور دانشجو اعزام کرده‌ایم و ان‌شاالله به زودی با یکی از کشورهای هم‌پیمان، تبادل استاد نیز خواهیم داشت.

امیر سرتیپ «حسین ولی‌وند» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با دانشجویان دافوس حداقل دارای ۱۵ سال خدمت در یگان‌های مختلف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و کشورهای دوست و هم‌پیمان هستند، اظهار کرد: ما در حال حاضر به چند کشور دانشجو اعزام کرده‌ایم و ان‌شاالله به زودی با یکی از کشورهای هم‌پیمان، تبادل استاد نیز خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر دانشجویان هندوستانی، پاکستانی و عمانی در دافوس مشغول طی دوره هستند و در سال آینده از کشورهایی که با ما در حوزه آموزش هم‌پیمان هستند مجددا دانشجو خواهیم پذیرفت.

فرمانده دانشگاه ستاد و فرماندهی ارتش در پایان با بیان اینکه سه رشته کارشناسی ارشد «ژئوپلیتیک»، «مدیریت بحران» و «مدیریت آموزش» از امسال در دافوس راه‌اندازی شدند، افزود: ان‌شاالله از اول مهرماه دوره دکترای دافوس که البته هنوز نتایج آن اعلام نشده نیز افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دافوس ارتش دانشجوی نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انتخاب رشته دکتری تخصصی ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشورشرکت کرده اند، تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تمدید شد.

پذیرش وفارغ التحصیلی، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت نمایند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند. 

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور وکد ملی اقدام به ورود به سامانه نموده وپس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل‌های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «حذف و اضافه» رمانی درباره همه آنچه در دانشگاه‌ها می‌گذرد
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • دیدگاه اساتید دانشگاه تهران درباره تحول در علوم انسانی
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد