Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@11:48:13 GMT

جشن غدیریون در باغ موزه همدان

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۷۰۶۵

جشن غدیریون در باغ موزه همدان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسنی‌حلم با اشاره به اینکه قرار بود جشن عید غدیر در شب عید با اجتماع مردم همدان در پیاده راه میدان امام (ره) برگزار شود افزود: به علت عدم موافقت شورای تأمین استان، این جشن به باغ موزه انتقال یافت.

وی با بیان اینکه اجرای این مراسم توسط نظام اسلامی از مجریان سیمای جمهوری اسلامی است، افزود: این مراسم همزمان با برپایی نماز مغرب و عشا و همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و اثرگذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان همدان یادآور شد: شعرخوانی، اجرای نقالی، اجرای گروه سرود و مداحی  از جمله بخش‌های این مراسم به شمار می‌رود.

وی از حرکت کاروان بیعت با ولایت خبر داد و گفت: این کاروان ساعت 12 ظهر از آستان مقدس شاهزاده حسین (ع) تا امامزاده عبدالله (ع) از سوی علما، سادات و مردم ولایت‌مدار حرکت کرده و نماز ظهر را در امامزاده عبدالله (ع) اقامه می‌کنند.

حسنی‌حلم خاطرنشان کرد: برگزاری عصر شعر غدیر، توزیع اطعام افطاری روزه‌داران به بیش از ۵ هزار نفر در مساجد، چاپ و توزیع ۲۰ هزار بروشور و کارت تبریک و توزیع در بین شهروندان از دیگر برنامه‌هاست.

وی خطبه خوانی غدیر در حوزه علمیه و در برخی هییات مذهبی، برگزاری جشن‌های دهه ولایت در هیات‌های مذهبی، مساجد و حسینیه‌ها، برگزاری جشن غدیر در هیأت رزمندگان اسلام، راه‌اندازی کاروان شادی با با ۱۱۰ اتومبیل تزئین شده در سطح شهر، اعزام مبلغان به روستاها و مساجد برای ابلاغ پیام غدیر، ایستگاه صلواتی و ...را از دیگر برنامه‌های دهه ولایت برشمرد.

دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان همدان با تأکید بر اینکه برای بزرگداشت غدیر بیش از 100 برنامه در نظر گرفته شده است، گفت: در باغ موزه دفاع مقدس نیز در روز عید جشنی برپا خواهد شد.

 

انتهای پیام/ج

جشن غدیریون در باغ موزه همدان برگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد غدیر باغ موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبودراهنگ رتبه اول فرزندآوری در استان همدان

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه ستاری نوید عصر امروز در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان کبودراهنگ گفت: اجرای برنامه‌های تشویقی ازدواج و فرزندآوری به منظور اجرای قانون جوانی جمعیت باید در اولویت حوزه فرهنگی و اجتماعی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی بیان کرد: خدمات جهادی و میدانی فرماندار و اعضای ستاد جوانی جمعیت و خانواده شهرستان کبودراهنگ قابل تقدیر است.

ستاری نوید ادامه داد: در شهرستان کبودراهنگ با آسیب‌های اجتماعی مواجه نیستیم و یکی از شهرستان‌های نمونه در امر عفاف و حجاب است.

در پایان جلسه مسئول امور بانوان فرمانداری کبودراهنگ با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6085784

دیگر خبرها

  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • اجرای ۲۸۰ عنوان به مناسبت هفته کارگر در استان همدان
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • کبودراهنگ رتبه اول فرزندآوری در استان همدان