Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس جامعه هتلداران کشور گفت: انسجام و همت ملي و تعامل همه ارگان ها و سازمان هاي موثربراي پيشبرد صنعت گردشگري کشورضروري است
به گزارش روابط عمومي و اموربين الملل سازمان منطقه آزاد کيش، جمشيد حمزه زاده رئيس جامعه هتلداران کشور در نشست فصلي مديران تشکل هاي هتلداري استانهاي کشور که صبح روز چهارشنبه 7 شهريور در تالار همايش هاي بين المللي کيش برگزار شد با اشاره به رشد آمار گردشگران جزيره کيش در شرايط رکود صنعت گردشگري کشور گفت: امسال شاهد کاهش ضريب اشغال هتل ها در سراسر کشور بوديم که حل اين مشکل تنها با انسجام ملي و همکاري همه ارگان ها و نهادهاي مرتبط با صنعت گردشگري امکان پذير است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمزه زاده ايجاد خانه مسافرها در شهرهاي مختلف، اقامتگاه هاي اداري و مهمانسراهاي ارگان ها و ادارات مختلف در شهرهاي گردشگر پذير را از جمله عوامل موثر بر کاهش ضريب اشغال هتل ها در سال هاي اخير برشمرد و اظهار داشت: افزايش هزينه هتل ها در شرايط اقتصادي کشور در کنار کاهش ضريب اشغال و کاهش درآمد و سود آوري سبب شده است تا برخي هتل ها ناچار از تعديل نيروي انساني شوند. به همين دليل براي حل اين معضل جامعه هتلداران کشور با نمايندگان مجلس و رييس سازمان ميراث فرهنگي جلسات متعددي برگزار کرده است که تهيه بسته هاي حمايتي براي هتلداران از جمله مصوبات اين جلسات است.
وي توسعه هتلها و ارتقاء خدمات هتلداري را يکي از ارکان مهم توسعه صنعت گردشگري برشمرد و تاکيد کرد براي گذر ازشرايط رکود در گردشگري بايد بسته هاي حمايتي تعريف کرده و با معافيت هاي مالياتي، معافيت هاي بيمه اي و ارائه تسهيلات و وام هاي کم بهره سرمايه گذاران و فعالان عرصه گردشگري را ياري کنيم.
حمزه زاده با اشاره به اينکه تعريف بازارهاي جديد گردشگري راهکار مهمي در جهت رونق بخشيدن به گردشگري کشور است از برگزاري همايش بزرگ هتلداران کشور در 4 مهر امسال در تهران خبر داد و گفت: برگزاري اين همايش با حضور مديران بيش از دوهزار هتل و هتل آپارتمان کشور و ايجاد کارگاه هاي آموزشي و ارائه پنل هاي تخصصي فرصت ارزشمندي را براي معرفي توانمندي هاي صنعت هتلداري ميهن اسلامي و حل مشکلات دست اندرکاران اين صنعت فراهم مي کند.
ياسر هاشمي نيز در اين جلسه با معرفي مختصر موسسه خيريه رها از همکاري اين موسسه با جامعه هتلداران کشور براي ايجاد و راه اندازي سامانه اينترنتي ارائه خدمات اقامتي رايگان و يا باتخفيف مناسب به بيماران صعب العلاج مراجعه کننده به بيمارستان هاي تخصصي و فوق تخصصي کشور خبر داد و گفت: تفاهم نامه همکاري ما با جامعه هتلداران روز 17 شهريور امضا خواهد شد تا اين سامانه فعاليت خود را به طور رسمي آغاز کند.
ياسر هاشمي با بيان اينکه مشکلات اقامتي همراهان بيماراني که از بيمارهاي صعب العلاج و خاص از جمله انواع سرطان ها رنج مي برند در شهرهاي بزرگ يکي از معضلات اجتماعي است که روند درمان اين بيماران را کند و گاه غير ممکن ساخته است افزود: در مرحله نخست اين سامانه با معرفي 132 مرکز درماني تهران و مراکز اقامتي نزديک به آنها فعاليت خود را آغاز مي کند و پس از 2 تا سه ماه در ساير شهرهاي کشور نيز ايجاد مي شود.
وي اظهار داشت: در اين طرح مدد جويان پس از مراجعه به بيمارستان ها از طريق مددکاران با ارائه مشخصات و وضعيت بيمار و همراهان وي از نزديک ترين محل اقامتي در هتل يا خانه هاي افراد خير که با شرايط جسمي آنها نيز مطابقت داشته باشد مطلع شده و سپس مراحل اسکان آنها انجام مي شود. موسسه خيريه رها نيز روند پرداخت هزينه اقامتي بيماران پس از محاسبه تخفيفات لازم از سوي جامعه هتلداران را هر دو تاسه ماه يکباربر عهده خواهد داشت.
ياسر هاشمي تصريح کرد: در اجراي اين طرح که با همکاري جامعه هتلداران کشور آغاز مي شود در مراحل نخست بيشترين بار بر دوش جامعه هتلداران است اما در مراحل بعد و با اعلام آمادگي افراد خيري که تمايل دارند واحد هاي اقامتي خود را به صورت رايگان در اختيار بيماران کم بضاعت و بي بضاعت قرار دهند به تدريج از فشار کار بر دوش جامعه هتلداران کشور کاسته خواهد شد و نقش خيرين پر رنگ تر مي شود.
وي ابراز اميدواري کرد با استفاده از ابزار رسانه اي و فضاي مجازي و حمايت جامعه هتلداران دراستان هاي مختلف کشور اجراي اين طرح موفقيت آميز بوده و باري از دوش بيماران کم بضاعت و خانوده هاي آنان برداشته شده و روند درمان آنها قوت گيرد.
لازم به ذکر است در نشست فصلي مديران تشکل هاي هتلداري استانهاي کشور که در مرکز همايش هاي بين المللي کيش برگزار شد دکتر انصاري لاري مدير عامل سازمان منطقه آزاد کيش، عليرضا قائديان معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد کيش و جمعي از معاونان و مديران اين سازمان و روساي نمايندگي هاي جامعه هتلداران در استان هاي مختلف کشور حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند و این افراد در رشد تولید در خط مقدم قرار دارند.
حیدری افزود: صنعت نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد و از همین‌رو دولت برنامه‌هایی برای توسعه صنعت و سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی دارد.
وی با بیان اینکه در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت یکی ار محور‌های اصلی سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: ما شاهد انگیزه بالا و تلاش فعالان در عرصه تولید هستیم و باید برای رفاه کارگران تلاش شود.
استاندار گفت: دولت رفع مشکلات کارگران را در دستور کار قرار داده و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است و امید است با این اقدامات انگیزه مضاعفی برای فعالان این عرصه ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار