Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۲ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید نیازمند کمک مردم نیکوکار استان آذربایجان شرقی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، بهروز شریف، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: 12 هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید نیازمند کمک مردم نیکوکار استان آذربایجان شرقی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی با بیان اینکه جشن عاطفه ها امسال با شعار" لبخند مهر بسته به مهر شما " برگزار می شود، افزود: امسال مراسم جشن عاطفه ها به صورت متمرکز روز ۱۵ شهریور ماه در سطح کشور، ۱۶ شهریورماه در مصلی‌های نماز جمعه و ۱۱ مهر ماه در مدارس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیازهای تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت شناسایی شده است، ادامه داد: با هدف جمع آوری کمک های دانش آموزان به همنوعان نیازمند خود 280 هزار پاکت جشن عاطفه ها در سطح مدارس استان آذربایجان شرقی توزیع خواهد شد.                        

شریف با اعلام اینکه کمک های جمع آوری شده پیش از آغاز مدارس میان دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد، بیان کرد: جشن عاطفه ها هر ساله در آستانه سال تحصیلی جدید و پیش از بازگشایی مدارس به منظور جذب کمک های مردمی برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت اجرا می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با یادآوری اینکه مردم نیکوکار در جشن عاطفه های سال گذشته بیش از پنج میلیارد تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند، گفت: امیدوار هستیم  کمک های خیران در جشن عاطفه های امسال از رشد قابل توجهی برخوردار باشد.

وی با اشاره به اینکه مردم خیر همچون سنوات گذشته با شرکت پرشور در جشن عاطفه ها به یاری دانش آموزان بی بضاعت خواهند شتافت، افزود: مردم نیکوکار استان آذربایجان شرقی می‌توانند با استفاده از روش‌های نوین و آسان همچون تلفن گویای 0968877، نرم‌افزارهای موبایلی "سکه" و "سنا" یا از طریق واردکردن کد #041*8877* از طریق تلفن همراه، نسبت به پرداخت کمک های خود به دانش آموزان نیازمند اقدام کنند.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس هفته دولت استان همدان غدیر اردبیل حسن روحانی استیضاح دولت روحانی سوال از رییس جمهور جشن عاطفه ها نیازمندان تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جمعی از دانش آموزان مدرسه ابتدایی پسرانه فارابی ارومیه آثار نقاشی خود را از ۱۶ اردیبهشت سال جاری در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی به نمایش گذاشتند .

در این نمایشگاه که به مدت دو روز برگزار می‌شود تعداد ۱۵۰ اثر نقاشی با موضوع‌های مختلف در تکنیک‌های آبرنگ و مداد رنگی از هنرمندان دبستانی در معرض دید عموم قرار گرفته است .

کشف و پرورش استعدادهای هنری ،آشنایی با محیط نگارخانه و ارائه آثار هنری در آن، تشویق خانواده‌ها جهت حمایت از دانش آموزان مستعد هنری در کنار اهمیت دادن به آثار هنری خلق شده توسط کودکان و تشویق آنها به یادگیری فنون هنری از اهداف اصلی اجرای این نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی است .

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها برای برگزاری آزمون نهایی دانش آموزان
  • ۲۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند از کمک‌ هزینه تحصیلی بهره‌مند شدند
  • جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از ۲ هزار دانش‌آموز آغاز شد
  • استخرهای شنا در آذربایجان شرقی نیازمند بازسازی اساسی هستند
  • رقابت ۲۸۰ دانش آموز کردستانی در مسابقات دادرس هلال‌احمر
  • معلم، کلید بهره‌برداری از گنجینه‌‌ای تمام‌نشدنی را به دانش‌آموز می‌دهد
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی