Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:14:32 GMT

کسب ۲ برد و یک شکست دختران بسکتبال قم در مسابقات امید

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۷۲۹۸

کسب ۲ برد و یک شکست دختران بسکتبال قم در مسابقات امید

مرتضی سخایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تیم بسکتبال دختران رده سنی امید استان قم که برای حضور در مسابقات بسکتبال امیدهای کشور در سطح B به دزفول سفر کرده است تا میانه راه صاحب ۲ برد و یک شکست شده است.

وی افزود: تیم بسکتبال دختران قم در رده سنی امید، در اولین مسابقه خود برابر خوزستان موفق شد ۴۳ بر ۳۸ برنده شده و پیروزی ارزشمندی کسب کند اما در دومین مسابقه برابر بوشهر ۴۰ بر ۶۴ نتیجه را واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس هیئت بسکتبال استان قم گفت: سومین مسابقه تیم بسکتبال دختران قم برابر ایلام به انجام رسید و در این بازی، بسکتبالیست‌های قمی موفق شدند ۵۹ بر ۴۱ پیروز از میدان خارج شده و در جدول ۵ امتیازی شوند.

سخایی بیان داشت: تیم بسکتبال رده سنی امید قم ۲ بازی دیگر در پیش دارد و صرف نظر از هر نتیجه‌ای که به دست بیاید، عملکرد دختران بسکتبال قم را مثبت ارزیابی می‌کنیم ضمن این که سایر تیم‌های پایه بسکتبال دختران قم به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد:: فاطمه عسگری، راحیل کرمی، فاطمه سادات خلیلی، سحر واشیان، مائده جبالی فر، فاطمه کریمی نیا، ملیحه فراهانی، سنا زارعی، شیما قنبری، نسیم حیدری، حدیث کریمی و سارا میلادی با مربیگری زهرا گلی و سرپرستی زینب جعفری اعضای تیم بسکتبال قم در این رقابت‌ها هستند.

کد خبر 4388219

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال تيم بسكتبال بانوان لیگ بسکتبال بانوان کشور مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز عید سعید قربان استانداری سمنان احتکار خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران فوتبال ایران، ترکمنستان را هفت‌تایی کردند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات فوتبال آسیای مرکزی موسوم به کافا به مصاف ترکمنستان رفت و به پیروزی رسید.

تیم ایران در این بازی با نتیجه هفت بر صفر به پیروزی رسید.

رقابت‌های کافا با حضور تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان آغاز شده است.

ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان:

فاطمه صالحی-فاطمه محسنی - ستایش فیض الهی-مینا بابویه -عسل قاچاریان-فاطمه رضایی-تانیا جهانشاهی-مائده بی رنگ-سمیه اسماعیلی - مریم دینی -زهرا خانلرزاده

کد خبر 6085531

دیگر خبرها

  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • دختران فوتبال ایران، ترکمنستان را هفت‌تایی کردند
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال