Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@21:49:57 GMT

22هزار خانواده در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۷۶۴۲

22هزار خانواده در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند

به گزارش خبرنگار ایرنا ، امیر جهانگیری روز چهارشنبه در آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی گیلان در رشت با تاکید بر ترویج فرهنگ کتابخوانی افزود: 800 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که 300 هزار نفر به صورت الکترونیک در این جشنواره شرکت کردند.
وی گفت: توجه به حضور الکترونیک با هدف مصرف بهینه کاغذ و اهتمام به محیط زیست از ویژگی های این دوره از برگزاری جشنواره ملی کتابخوانی رضوی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جهانگیری با تاکید بر رویکرد ترویج فرهنگ کتابخوانی بویژه در مناطق محروم تصریح کرد: تلاش می شود تا فرهنگ کتابخوانی در جای جای کشور تسری یابد.
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان نیر در این مراسم از افزایش رشد 40 درصدی مخاطبان جشنواره کتابخوانی رضوی در استان خبر داد و اظهار داشت: امسال بیش از 31 هزار و 667مخاطب گیلانی در هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی شرکت کردند.
پریسا کرمی با بیان اینکه 11 هزار و 667مخاطب گیلانی در بخش الکترونیک شرکت کرده اند، افزود: رسانه ها و کتابخانه های سیار نقش قابل تاملی در افزایش تعداد مخاطبان در جشنواره یاد شده داشته اند.
آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی گیلان با حضور جمعی از مدیران کشوری و استانی در رشت برگزار شد.
در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی هفت عنوان کتاب در سه بخش‌ کودک، نوجوان و بزرگسال و در موضوع سیره امام رضا (ع) به مخاطبان عرضه شد.
1881 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت امام رضا ترویج فرهنگ خانواده کتابخانه های عمومی محیط زیست رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۷۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب شعر و فرهنگ و قشر‌های های مختلف مردم محفل شعر ارادت رضوی برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: این مراسم از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی می‌باشد که با حضور شاعران عرب از استان و سایر استا‌های کشور برگزار شد.

مجید منادی افزود: تا قبل از برگزاری جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی چندین برنامه در شهرستان‌های مختلف استان از جمله آبادان، دزفول، شوشتر، شادگان و سوسنگرد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی آخر اردیبهشت با حضور شعرای عرب زبان از کشورمان و سایر کشور‌های جهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود