Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@23:12:17 GMT

کمک بیش از 5 میلیون دلاری ژاپن به فلسطین

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۷۶۹۶

ژاپن مبلغ ۵.۴ میلیون دلار کمک فوری برای «آنروا» (آژانس امداد و اقدام سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک) اختصاص می‌دهد.

به نوشته سایت شبکه  «آی۲۴»، انتظار می‌رود به دلیل تعلیق کمک مالی آمریکا، این سازمان تا اواخر هفته جاری با کمبود بودجه مواجه شود.

«ان.اچ.کِی» شبکه دولتی ژاپن گزارش داده است، توکیو مبلغ ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴  میلیون دلار به «آنروا» برای تهیه غذای فلسطینی‌های ساکن نوار غذا اختصاص می‌دهد.

خبرگزاری «معان» گزارش داد، در حال حاضر این سازمان با کمبود ۲۷۰ میلیون دلاری مواجه است و با پایان ماه سپتامبر  مجبور به توقف برخی فعالیت‌هایش خواهد بود که تبعات بدی در فلسطین به بار می‌آورد. 

ژاپن سال ۲۰۱۷ مبلغ ۴۳.۳ میلیون دلار به «آژانس امداد و اقدام سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک» کمک کرده بود. کمبود بودجه اخیر می‌تواند برخی فعالیت‌های «آنروا» و موقعیت شغلی تعداد زیادی از کارمندان آن را به خطر بیاندازد. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دلار سازمان ملل متحد بودجه ژاپن فلسطین ملل متحد دلار ژاپن سازمان ملل متحد فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد

 به گزارش تابناک، رکنا نوشت: سرهنگ علی قاسم پور، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران پلیس در مترو در دو عملیات جداگانه موفق به دستگیری یک نفر سارق جیب بر حرفه ای و یک نفر کلاهبرداد حرفه ای با 60 هزار دلار شدند.

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت عنوان کرد: افسران زبده پلیس مترو، متهم اول را در هنگام جیب بری از یکی از شهروندان مشاهده و شناسایی و او را غافلگیر و حین سرقت دستگیر نمودند و چهار دستگاه تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت نموده بود در بازرسی از وی کشف شد و هر چهار نفر مالباخته شناسایی شدند.

وی افزود: متهم دوم در ایستگاه مترو با رفتارهای مشکوک توجه پلیس را به خود جلب کرد که با نزدیک شدن پلیس به متهم جهت بررسی، با رویت ماموران قصد متواری شدن را داشت که با هوشیاری و درایت ماموران بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور افزود: در بازرسی از متهم دوم از کیف او تعداد 600 قطعه اسکناس 100 دلاری تقلبی (60 هزار دلار) کشف شد که متهم اعتراف کرد قصد کلاهبرداری و فروش دلار های تقلبی در بازار آزاد به افراد کم تجربه و نا آشنا در شناخت ارز خارجی را داشته که با هوشیاری ماموران غافلگیر و دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور در پایان خاطر نشان کرد: متهمان 30 و 32 ساله دارای سابقه کیفری بودند که برای هر دو نفر پرونده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • هشدار آنروا درباره حمله اسرائیل: رفح را ترک نخواهیم کرد
  • اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک
  • اوکراین مدعی خسارت یک میلیارد دلاری شد
  • همکاری ژاپن در بخش انرژی و آب افغانستان
  • منتظر طلای ۳۰۰۰ دلاری باشیم؟
  • آنروا: درگیری در غزه «جنگ علیه زنان» است
  • جهان منتظر طلای ۳۰۰۰ دلاری باشد؟