Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیأت وزیران با صدور مجوز برای پاراف و امضای موقت چندین موافقت‌نامه همکاری در زمینه‌های مختلف با کشورهای ساحلی دریای خزر موافقت کرد.

به گزارش مشرق، این موافقت‌نامه‌ها شامل موافقت‌نامه پروتکل همکاری و تعامل نهادهای مرزبانی در دریای خزر الحاقی به موافقت‌نامه امنیتی در دریای خزر 2010، موافقت‌نامه همکاری کشورهای ساحلی دریای خزر در زمینه حمل و نقل، موافقت‌نامه همکاری تجاری اقتصادی کشورهای ساحلی دریای خزر و موافقت‌نامه پیشگیری از حوادث در دریای خزر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام نظر دولت درخصوص تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس

هیات دولت در ادامه، ضمن اعلام نظر درخصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نماینده خود را برای پیگیری موضوع تعیین کرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

منبع: مشرق

کلیدواژه: سوال از رئیس جمهور حمایت از کالای ایرانی برجام بازی های آسیایی دریای خزر روحانی هیات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ارتقای اقتصاد مکمل میان ایران و کشورهای آفریقایی

سیدابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در «دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا» ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این اجلاس بین جمهوری اسلامی ایران و قاره پرظرفیت آفریقا، بر اهمیت برنامه‌ریزی دقیق با زمان‌بندی مشخص برای تحقق اهداف اجلاس تاکید کرد. رئیس جمهور با بیان اینکه زمینه‌های همکاری خوبی میان ایران و کشورهای آفریقایی وجود دارد خاطرنشان کرد: امیدوارم این نشست منشاء تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های سازنده و موثری برای ارتقای اقتصاد مکمل و اثربخش میان ایران و کشورهای آفریقایی و منشا پیشرفت اقتصادی بیش از پیش برای دو طرف باشد.

دریافت 81 MB

تدوینگر: امین نصراللهی                       

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • تصمیم‌گیری درخصوص عرضه پژوپارس در شورای رقابت
  • آیا بارورسازی ابرها در کشورهای همسایه باعث بارش سیل‌آسا در ایران شد؟
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • ویدیو/ ارتقای اقتصاد مکمل میان ایران و کشورهای آفریقایی
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم