Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان کشور گفت : امکاناتی که در سه شهرستان غربی استان کرمانشاه شامل : قصرشیرین , سرپل ذهاب و گیلانغرب وجود دارد می تواند به عنوان یک ظرفیت در خدمت ورزش کشور باشد و برگزاری اردوهای ملی در این مناطق اوج امنیت در حاشیه نوار مرز کشور را نشان می دهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ما در سالهای گذشته دو رویداد مهم ورزشی جام جهانی کشتی در کرمانشاه و مسابقات بین المللی کونگ فو توا در قصرشیرین را برگزار کردیم که با استفاده از پتانسیلهای این مناطق انجام شد که به دنیا نشان دهیم در کشوری که در منطقه بحران زده خاورمیانه قرار دارد در خود کشور این شرایط مناسب در تمام مناطق کشور از شرق تا غرب برای برگزاری مسایقات بین المللی ورزشی محیاست .

معاون وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت: در سال گذشته بیش از 70 کشور مختلف به ایران آمدند و همزمان 4 رویداد ورزشی بین المللی در کشور انجام شد و آن هم در شرایطی که همزمان با رویدادها و بحرانهای منطقه در سوریه و عراق بود.

داورزنی گفت: برگزاری این رویدادها نشان دهنده ظرفیت و توانایی سایر استانها ی کشور در وجود امنیت و تنوع منطقه ای و آب و هوایی کشور است و این از سیاستهای کلی است که تمرکز زدایی کنیم که فقط در تهران مسابقات برگزار نشود و تشویق کنیم فدراسیونها و استانها را برای این کار.

وی در خصوص میزبانی کمپها و اردوهای تیم های ملی که در طول سال باید اردوهای آماده سازی داشته باشند گفت: در چندین سال گذشته یا از امکانات مرکز یا از کشورهای حاشیه جنوب خلیج فارس و یا ترکیه و بلغارستان استفاده شده است لذا تلاش میکنیم با تقویت زیرساختهای مناطق مختلف کشور از جمله شهرستانهای قصرشیرین سرپل ذهاب , مریوان در استان کردستان و دیگر نقاط کشور اردوهای مختلفی داشته باشیم .

وی گفت: پیش بینی ما این است که امسال سال بهتری در این حوزه داشته باشیم و بر مبنای سیاستهای اقتصاد مقاومتی تشویق میکنم فدارسیونها را که در مناطقی که شرایط آب و هوایی مناسبی دارند از جمله قصرشیرین این امکان فراهم شود.
وی در پایان گفت: سیاست کلی وزارت خانه تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام ورزشی استان کرمانشاه از محل منابع ملی و استانی است و با توجه به حادثه زلزله استان کرمانشاه این پروژه ها زودتر تکمیل شوند تا علاوه بر خدمات رسانی به مردم این استان شرایط مطلوب میزبانی کمپها و اردوهای تیم های ملی را داشته باشیم.

فرماندار قصرشیرین هم در این دیدار گفت: قصرشیرین دارای پتانسیلها و ظرفیتهای زیادی از نظر اقلیم آب و هوایی و برگزاری مسابقات ورزشی است.

مرادعلی تاتار افزود: این شهرستان میتواند میزبان اردوهای تم های ملی در رشته های مختلف ورزشی باشد زیرا اعلاوه بر زرساختهای ورزشی این شهرستان دارای هتلها و مراکز اقامتی بسیار مناسب است.

وی گفت: وجود دو مرز مشترک و طولانی با کشور عراق و صادرات کالا که 56 درصد از سهم صادرات غیر نفتی کشور به عراق را به خود اختصاص داده می توان از این ظرفیتها در راستای فعالیتهای ورزشی استفاده شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

قصرشیرین ظرفیتهای زیادی از نظر اقلیم آب و هوایی و برگزاری مسابقات ورزشی دارد

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنجال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود

سرپرست فدارسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی گفت: شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی؛ دکتر محمدرسول خدادای سرپرست فدارسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در حاشیه مجمع عمومی سالانه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی که به میزبانی سازمان امور دانشجویان برگزار شد؛ گفت: فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در این مجمع سالانه برنامه‌های خود را برای سال ۱۴۰۳ مطرح کرد و با اخذ رای از سوی اعضاء این مجمع به تصویب آن‌ها پرداخت.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های پیش روی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ شامل: برگزاری اولین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی، اعزام و شرکت دانشجویان ورزشکار در بازی‌های جهانی و مسابقات آسیایی، برگزاری اردو‌های آمادگی دانشجویان کشور برای شرکت در سی و دومین مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان، برگزاری لیگ‌های دانشجویی و برخی فعالیت‌های دیگر می‌شود.

دکتر خدادادی با اشاره به اینکه سی و دومین مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان به میزبانی کشور آلمان برگزار می‌شود؛ تصریح کرد: فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی مصمم است تا در رشته‌هایی که دانشجویان ما حرفی برای گفتن دارند، بتواند شرایط را محیا سازد.

سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی خاطرنشان ساخت: لیگ‌های دانشجویی سال گذشته در ۳ رشته ورزشی برگزار شده‌اند در سال جاری ان شاء الله قصد داریم تعداد آن‌ها را با افزایش ۷ لیگ دیگر گسترش دهیم. امیدوار هستیم این روال ادامه یابد تا در نهایت شاهد پویایی و بالا رفتن میزان مشارکت در ورزش دانشگاهی باشیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • جزئیاتی از طرح‌های مطالعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • مرکز رصد فرهنگی کشور: ۶۵ درصد از مردم در خانه دیوان حافظ دارند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • کاهش نقدینگی و تورم با تمرکز بانک مرکزی در حوزه ریال
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند