Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مازندران با بیان اینکه برای جلوگیری از تخلیط، ورود برنج خارجی به استان مازندران ممنوع شد، گفت: بر این اساس، بارنامه برنج جهت حمل‌ونقل این کالا به مازندران صادر نمی‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمد اسلامی بعد از ظهر امروز در افتتاح کارخانه شالیکوبی مدرن در روستای میارکلا بخش مرکزی شهرستان ساری با بیان اینکه برای جلوگیری از تخلیط، ورود برنج خارجی به استان مازندران ممنوع شد، اظهار کرد: بر این اساس، بارنامه برنج جهت حمل‌ونقل این کالا به مازندران صادر نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: ۵ مرکز خرید برنج تضمینی در استان مازندران برای خرید برنج وجود دارد.
 
استاندار مازندران تصریح کرد: ️امسال یکی از بهترین سال‌ها در زمینه بازار و قیمت برنج است که با توجه به قیمت‌گذاری مناسب برنج توسط دولت و بالاتر بودن قیمت در بازار نسبت به قیمت تضمینی، کشاورزان برنج خود را به بازار عرضه کردند.
 
 بهره‌برداری از 79 پروژه کشاورزی با اعتبار 685 میلیاردی در مازندران
 
 عزیزاله شهیدی‌فر نیز در این مراسم عنوان کرد: 79 پروژه زیربنایی و تولیدی بخش کشاورزی در زمینه‌های شیلاتی، باغی، زراعی، لاینینگ، لایروبی آب‌بندان، کارخانه‌های شالیکوبی، مرغداری، دامداری و تجهیز و نوسازی اراضی در مازندران با اعتبار 685 میلیارد ریال در هفته دولت در استان مازندران به بهره‌برداری ‌رسید.

وی افزود: 17 هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی از مزایای این طرح‌ها بهره مند می‌شوند و با ایجاد 90 شغل مستقیم، بیش از 5 هزار تن به تولید سالانه محصولات کشاورزی افزوده می‌شود.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: سال‌های طلایی برنج را با دو مصوبه مهم در استان مازندران می گذرانیم که شامل، ممنوعیت واردات برنج در زمان برداشت از تیر تا آذرماه به سه استان شمالی و عدم ورود برنج خارجی مخصوصا به استان مازندران است.

به گفته وی، بخشی از واردات برنج برای ذخیره استراتژیک کشور است و قیمت آن امسال ایده آل است.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل نشا با چاشنی فوتشال در مازندران

در آغاز فصل کشت برنج ، جوانان روستای ریحان آباد گلوگاه برای اولین بار در زمین شالیزاری مسابقه فوتبال برگزار کردند تا فصل برنج را با شادی شروع کنند .در این مسابقه که با استقبال خوب تماشاگران روبرو شد، دو تیم متشکل از جوانان و پیشکسوتان کشاورز در زمینی که برای نشاء برنج آماده شده بود با هدف تقویت روحیه نشاط و شادابی با هم مسابقه دادند به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079427 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فصل نشا با چاشنی فوتشال در مازندران
  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • مشکل تولید بذر کشاورزی در مازندران امسال رفع خواهد شد
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • ۴۷ هزار هکتار شالیزار‌ در مازندران مکانیزه کشت شد
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار شالیزار مازندران
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار از شالیزار‌های مازندران