Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@01:03:17 GMT

تور ویژه خبرنگاران داخلی و خارجی در قزوین آغاز شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۸۴۰۳

تور ویژه خبرنگاران داخلی و خارجی در قزوین آغاز شد

عادله مهرابی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تور به منظور معرفی شهر قزوین، ظرفیت‌های متنوع آن و معرفی رویداد هفته فرهنگی قزوین برای 35تن از خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های شاخص سراسری داخلی و خارجی در حال برگزاری است که 11تن از آنان را خبرنگاران خارجی تشکیل می دهند.
وی اضافه کرد:حدود 35خبرنگار داخلی و خارجی در این تور شرکت کرده اند که 11تن از آنان را خبرنگاران کشور های دیگر تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهرابی، خبرنگاران شبکه العالم لبنان، المنار، المسیره عمان، الفرات عراق، Sipa press فرانسه، خبرگزاری Tima انگلستان در این تور شرکت دارند.
وی اظهار داشت:همچنین از بین رسانه های داخل کشور نیز، خبرنگاران ایران، شهروند، ایسنا، برنا، چمدان، آفتاب یزد، همشهری، تعادل، مهر پارسه، اسکان نیوز، اختر، خبرگزاری خبر آنلاین، سازندگی، شرق و اعتماد در این تور رسانه ای هفته فرهنگی قزوین شرکت کرده اند.
مهرابی ادامه داد: این تور ویژه با هدف معرفی قزوین و پوشش اخبار و رویداد‌های هفته فرهنگی قزوین از طریق رسانه‌های سراسری در حال برگزاری است.
وی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای خبرنگاران در این تور ویژه اضافه کرد: در این برنامه خبرنگاران از جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌های ویژه شهر قزوین بازدید خواهند کرد.
مهرابی افزود: سعی ما بر این بود تا خبرنگاران و عکاسان رسانه های مطرح داخلی و خارجی برای پوشش خبری این رویداد حضور یابند تا در کنار رسانه های محلی استان و خبرنگاران بومی قزوین که همواره یار و همراه مدیریت شهری قزوین بوده اند، این رویداد فرهنگی مهم را به مردم کشور و جهان اطلاع رسانی کنند.
هفته فرهنگی قزوین با بیش از 70 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی سوم تا نهم شهریور ماه در حال برگزاری است.
نهم شهریرماه به مناسبت سالروز انتخاب قزوین به عنوان پایتخت ایران توسط شاه طهماسب صفوی در تقویم به عنوان روز قزوین نام گذاری شده است.
7388/6012
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت جاذبه های گردشگری شاخص عراق فرانسه لبنان رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته فرهنگی برای شهروندان این منطقه خبر داد و گفت: تور اصفهان‌گردی به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه به‌منظور بازدید از ابنیه تاریخی و گردشگری اصفهان ویژه هفته فرهنگی اصفهان در محلات منطقه از امروز تا پنجم اردیبهشت و هشتم اردیبهشت ویژه خانواده‌ها از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.
محمدمهدی کریمی افزود:در این برنامه شهروندان از سه مکان تاریخی (پل خواجو، میدان امام و مسجد جامع عتیق) بازدید می‌کنند و در این بازدید استادان گروه تاریخ دانشگاه اصفهان به‌منظور راهنمای تور و توضیح اماکن تاریخی با گردشگران همراه می‌شوند.
مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: در هر روز از اجرا پنج دستگاه اتوبوس ویژه شهروندان اختصاص داده شده و شهروندان از خدمات این تور به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • مهمانی اصفهان | در هفته اصفهان چه خبر است؟
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ
  • ارائه شاخص‌های هویتی شهر مهمترین هدف برگزاری هفته فرهنگی اصفهان است
  • آغاز تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین
  • مدیریت‌ شهری از ظرفیت رسانه برای معرفی «پنجاه‌بدر» استفاده کند