Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:21:49 GMT

رقابت های ورزشی در سمیرم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۸۵۵۵

رقابت های ورزشی در سمیرم برگزار شد

سمیرم، اصفهان- ایرنا- همزمان با دهه ولایت و گرامیداشت هفته دولت، رقابت های ورزشی در رشته های دوچرخه سواری، فوتسال بانوان و والیبال در سمیرم برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در رقابت های دوچرخه سواری این مسابقات که روز چهارشنبه برگزار شد، 32 دوچرخه سوار مسیر 2 کیلومتری سالن شهید فلسفی تا جاده آبشار سمیرم را رکاب زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نفرات اول تا ششم این رقابت ها جوایزی از سوی اداره ورزش و جوانان سمیرم اهدا شد.
همچنین مسابقات فوتسال بانوان که با شرکت پنج تیم در سالن شهید فلسفی سمیرم با قهرمانی تیم رعد بانوان این شهرستان پایان یافت.
همچنین در رقابت های والیبال که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با مشارکت هفت تیم در سالن 17 شهریور سمیرم برگزار شد تیم رعد این شهرستان عنوان قهرمانی را به دست آورد.
بر این اساس، کارمندان سازمان های دولتی در شهرستان سمیرم نیز طی این هفته اقدام به برگزاری مسابقات تنیس روی میز با همکاری بخشداری مرکزی و اداره ورزش و جوانان این شهرستان کردند.
در این مسابقات که 30 نفر از کارمندان ادارات سمیرم حضور داشتند، مهدی رضایی و محمدجواد صابری از فرمانداری و علی مرادی از دادگستری به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.

***شرکت تیم والیبال زنان سمیرم در مسابقات چندجانبه شهرضا***
تیم والیبال زنان سمیرم در مسابقاتی که به میزبانی شهرضا برگزار شد شرکت کرد. در این مسابقات 32 تیم حضور داشتند که تیم سمیرم و شهرضا از گروه 6 موفق به صعود به مرحله یک شانزدهم شدند.
شهرستان سمیرم با سه هزار و 600 ورزشکار سازمان یافته و 40 هیات ورزشی فعال، 150روستا و آبادی و چهار بخش مرکزی، دناکوه، پادنا و وردشت در 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
از عید قربان تا عید غدیر خم به عنوان دهه ولایت نامگذاری شده است.
همچنین به مناسبت شهادت رئیس جمهور وقت محمد علی رجایی به همراه نخست وزیر متفکر و دانشمندش حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد جواد باهنر بر اثر انفجار در دفتر نخست وزیری در سال 1360 از دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
7147/ 2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال هفته دولت سميرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعید غفاریان، از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله ناحیه‌ای در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۰ نفر از دانش‌آموزان توانستند به این مرحله راه یابند، که دانش‌آموزان پسر در ۱۱ رشته و دختر در ۱۰ رشته طی دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت اظهار کرد: مسابقات امسال متفاوت از گذشته برگزار می‌شود به نحوی که مرحله غیر حضوری حذف و متسابقان در مرحله حضوری به رقابت می‌پردازند.

غفاریان با اشاره به اینکه مسابقات از حالت پایه‌ای خارج و در مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود افزود: در مسابقات گذشته پس از برگزاری مسابقات، مراسم اختتامیه در همان روز برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شدند، اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم واحد برای اختتامیه خواهیم داشت که با حضور مسئولان استان از برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان گفت: این مسابقات نیز ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار و ۴۰ نفر از فرهنگیان که توانستند در مرحله غیر حضوری رتبه برتر را کسب کنند، در پنج رشته در مرحله حضوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا