Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 مهرداد لاهوتی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری گفت: آقای شریعتمداری نامه‌ای نوشته بودند و صادرات چای را ممنوع کردند اما این موضوع را اصلاح کردند، منظور آقای شریعتمداری در نامه این بود که چایی که وارد می شود دیگر نباید خارج شود، این موضوع اصلاح شده است؛ اما متأسفانه گمرک نامه اصلاحی را به گمرکات کشور ابلاغ نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس قانون در فصل برداشت برنج، دولت را به مدت ۴ ماه محدود کردیم که برنج وارد نکند، مجموعا ۴۰۰ هزار تن نیاز برنج در کشور است. فرد پول دارد زمین‌های برنج و باغات را در شمال کشور خریداری می‌کند ما این همه فریاد اقتصاد مقاومتی سر دادیم و این امر موجب می شود در آینده با تغییر کاربری این زمین‌ها مواجه شویم، باید جلوی واردات برنج گرفته شود.

علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: صحبت آقای لاهوتی را پیگیری می کنیم.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: شالیزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن

جشنواره فروش بیمه میهن، که به مدت سه ماه از اول فروردین تا پایان خرداد ماه ادامه دارد، به نمایندگان و بیمه‌گزاران فرصت می‌دهد تا با صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه، در رقابت برای کسب جوایز ویژه شرکت کنند.

برگزیدگان، ۵ نماینده و شعبه۳ خواهند بود که بهترین عملکرد را داشته باشند. همچنین، ۵ بیمه‌گزار که بیشترین امتیاز را کسب کنند و ۵ بیمه‌گزار به قید قرعه. حدنصاب شرکت در جشنواره برای نمایندگان هم صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه طی ۳ ماه است. برندگان، ۲۰ روز پس از پایان جشنواره اعلام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • تنها «حمل» دارو از طریق سکوی اینترنتی است/ به هیچ وجه «فروش» دارو مطرح نیست
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • نامه اعتراضی نمایندگان مجلس به وزیر کشور+جزئیات
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری