Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@05:59:01 GMT

دو کلنگ زنی و یک افتتاح در نور

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۸۶۸۹

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران ، در مراسمی کلنگ دانشگاه علم و صنعت واحد نور در زمینی به مساحت ‏یک هکتار و زیربنایی به مساحت 8000 متر مربع در چهار طبقه که در فاز اول 2000 متر و با اعتبار پیش ‏بینی شده 160 میلیارد ریال در شهر نور به زمین خورده شد.‏

در مراسمی دیگر کلنگ بازار بزرگ ماهی و میوه و تره بار در زمینی به مساحت 2200 متر مربع با زیربنائی ‏حدود 6000 هزار متر و با اعتبار 80 میلیارد ریال توسط سرمایه گذار بخش خصوصی به زمین ‏خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دفتر شورای اسلامی و دهیاری روستای کلین خونی در زمینی به مساحت 160 متر مربع و ‏زیر بنایی به مساحت 153 متر مربع در دو طبقه و با هزینه یک میلیارد ریال که 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کلنگ نور مازندران دانشگاه ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی کشتارگاه صنعتی دام و طیور در فراشبند

مجید وامق فرماندار شهرستان فراشبند در مراسم کلنگ زنی بزرگ‌ترین کشتارگاه صنعتی دام و طیور این شهرستان اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران در دستور کار دولت است و فرمانداری از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در جهت افزایش تولید و بهره‌وری و فراهم کردن اشتغال برای جوانان حمایت می‌کند.

او ادامه داد: این طرح توسط بخش خصوصی و با استفاده از زمین‌های منابع ملی احداث خواهد شد و هزینه پیش بینی شده برای ساخت و بهره‌برداری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۶ پروژه ورزشی استان اردبیل در سال جاری افتتاح شد
  • اجرای بزرگترین فرش‌گل تبریز به مساحت ۶۰۰ متر مربع در میدان آذربایجان
  • کلنگ زنی کشتارگاه صنعتی دام و طیور در فراشبند
  • چهارراه سهروردی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع آسفالت شد
  • افتتاح دو پروژه عمرانی در مجتمع آموزش عالی فنی مهندسی اسفراین
  • ویلای 25 متر مربعی برای آخر هفته به سبک ژاپنی! (+عکس)
  • افتتاح سه واحد مسکن مددجویی در بخش لاران
  • مجموعه تئاتر شهر قزوین افتتاح شد
  • انعقاد قرارداد ۲۰ میلیارد تومانی برای احداث فضای سبز بیشه خزایی/افزایش ۵۱ درصدی بودجه ۱۴۰۳
  • ۱۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور کلنگ زده می‌شود