Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@05:21:16 GMT

شهرستان ماهنشان ویترین دستاوردهای نظام است

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۸۷۳۴

شهرستان ماهنشان ویترین دستاوردهای نظام است

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی نوری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل مجموعه تفریحی گاوازنگ شهر زنجان با بیان اینکه ماه‌نشان در تولید محصولات کشاورزی از جایگاه ارزشمندی در سطح استان برخوردار است، افزود: عسل یکی از محصولاتی است که ماه‌نشان در این زمینه از جایگاه خوبی برخوردار بوده و سالانه ۱۴۰ تن عسل توسط ماه‌نشانی‌ها تولید و عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اهتمام به رفع مشکلات مناطق روستایی، یکی از رویکردهای اصلی دولت در این شهرستان بوده است، تصریح کرد: شهرستان ماه‌نشان دارای ۱۲۶ روستای دارای سکنه است و در سال‌های اخیر اقدامات شایانی در زمینه مختلف از جمله اجرای طرح هادی با هدف ماندگاری روستاییان در روستاهای این شهرستان انجام شده است.

نوری با بیان اینکه توسعه و پیشرفت این شهرستان مرهون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: شهرستان ماهنشان ویترین دستاوردهای نظام است.

فرماندار ماه نشان با یادآوری اینکه شهرستان ماه‌نشان علاوه بر تولید عسل، در زمینه پرورش ماهی نیز توانسته است بیش از ۲۵۰۰ شغل را در حوزه شیلات ایجاد کند، ادامه داد: ماهی قزل آلای ماهنشان در شمالغرب به یک برند تبدیل شده است. در این شهرستان ۷۰۰ استخر پرورش ماهی وجود داشته و تولیدات حوزه شیلات آن نیز نزدیک به ۸۵۰۰ تن در سال است.

نوری در ادامه با بیان اینکه سه رودخانه دائمی انگوران چای، دندی چای و قلعه چای که نهایتا به قزل‌اوزن ریخته می‌شود نیز در این شهرستان جاری است، اظهار کرد: شهرستان ماه‌نشان بالغ بر ۲۷۸۶ مترمربع مساحت داشته و این شهرستان به استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی و کردستان و نیز شهرستان‌های زنجان و ایجرود متصل است.

فرماندار شهرستان ماه‌نشان با اشاره به اینکه شهرستان ماه‌نشان بیش از ۲۹ هزار نفر جمعیت روستایی و بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت شهری دارد، خاطرنشان کرد: ماهنشان؛ سرزمین گنج‌های پنهان نام داشته و از صبغه تاریخی و فرهنگی زیادی برخوردار است.

کد خبر 4388179

منبع: مهر

کلیدواژه: ماهنشان مجید نوری محصولات کشاورزی مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز عید سعید قربان استانداری سمنان احتکار خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح دستاوردهای نیروهای روسی از زبان شویگو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه گفت: از ابتدای سال جاری، نیروهای روسی ۵۴۷ کیلومتر مربع از قلمرو مناطق جدید کشور را در دو هفته گذشته تحت کنترل خود درآورده است.

وی افزود: طی دو هفته گذشته، نیروهای روسیه، شهرک های نووباخموتوفکا، سمنووکا، بردیچی در دونتسک را آزاد کرده اند.

سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه تاکید کرد که در نتیجه عملیات نظامی روسیه علیه کی‌یف، نیروهای اوکراینی تاکنون بیش از ۱۱۱ هزار سرباز را در سال ۲۰۲۴ از دست داده اند.

شویگو به انهدام ادوات و تجهیزات نظامی نیروهای اوکراینی نیز اشاره کرد.

وزیر دفاع روسیه گفت: نیروهای اوکراینی روزانه هزار نفر را به دلیل درخواست آمریکا و متحدانش برای مقابله با نیروهای مسلح روسیه به هر قیمتی از دست می دهند.

کد خبر 6095912

دیگر خبرها

  • تشریح دستاوردهای نیروهای روسی از زبان شویگو
  • نماینده شیراز: طبل رسوایی غرب و غربگرا‌ها با هم به صدا در آمده است
  • نشان خورشید تابان از سوی امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد + عکس ها
  • بازدید اژه‌ای از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۸ / این کوروش افسانه است!
  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود
  • بازدید خبرنگار سی‌ان‌ان از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه (فیلم)
  • ببینید | گزارش اختصاصی CNN از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه
  • کدام دستاوردهای دولت رئیسی را می توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟