Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@20:44:24 GMT

7 مأمور متخلف انضباط شهری اخراج شدند

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۸۸۶۳

7 مأمور متخلف انضباط شهری اخراج شدند

روابط عمومی شهربان شهرداری تهران اعلام کرد: ۷ مأمور متخلف انضباط شهری با حکم کمیته تخلفات شهربان شهرداری تهران اخراج شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شهربان شهرداری تهران، در راستای تأکیدات محمدرضا علیپور، مدیرعامل شهربان در خصوص تشویق مأموران قانون‌مدار انضباط شهری و برخورد قاطع قانونی با مأموران متخلف، ۷ مأمور انضباط شهری متخلف با حکم کمیته تخلفات شهربان اخراج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس حکم کمیته تخلفات شهربان شهرداری تهران، ۲ نیروی شهربان از مناطق ۴ و ۲۰ و ۵ نیروی معبربان از مناطق ۲، ۱۲ و ۱۳ شهرداری تهران پس از برپایی جلسات رسیدگی به این پرونده‌ها و اثبات تخلف، به جرم رفتار خشن (عدم خودکنترلی) یا دریافت رشوه اخراج شدند.

علیپور پیش از این اعلام کرده بود که ارتکاب خشونت و ارتشاء خط قرمز شهربان و مدیریت شهری است و با نیروهای خاطی بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.

به زودی سامانه ارتباط مستقیم شهروندان با مدیرعامل شهربان شهرداری تهران برای دریافت گزارش‌ها، انتقادات و دیدگاه‌های مردمی و نظارت شهروندان بر حوزه‌های مأموریتی انضباط شهری رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/4039/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب یک مجموعه شهری معروف پایتخت در جذب نیرو: ۲ ماه کار، بعد اخراج!

به گزارش خبرآنلاین،برج میلاد در اقدامی عجیب در ماه های پایانی سال گذشته فراخوان استخدام داد و با جذب نیروهای جوان و حقوق ۵ میلیون تومانی، از خدمات آنها در ایام پربازدید سال بهره گرفت.

کانال تلگرامی چند ثانیه در خبری نوشت: حالا بعد از پایان تعطیلات عید و کاهش آمار بازدیدکنندگان، نیروهایی که ۲ تا ۳ ماه از جذب آنها گذشته بود از این مجموعه کنار گذاشته و حتی حقوق این افراد نیز پرداخت نشده است!

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902798

دیگر خبرها

  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند
  • اقدام عجیب یک مجموعه شهری معروف پایتخت در جذب نیرو: ۲ ماه کار، بعد اخراج!
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • آماده‌باش کامل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • دانشگاه تهران مأمور تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز شد