Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز – ایرنا - نخستین کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری بانوان خوزستان زیر مجموعه پارک علم و فناوری روز چهارشنبه با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در اهواز راه اندازی شد.

به گزارش ایرنا رییس پارک علم و فناوری خوزستان در حاشیه آیین راه اندازی این کانون در جمع خبرنگاران افزود: هدف از ایجاد کانون شکوفایی خلاقیت، فرهنگ سازی در حوزه ایده پردازی و کمک به تبدیل شدن ایده های افراد به پدیده های تجاری قابل فروش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بابک مختاری گفت:برای تعمیرات و خرید تجهیزات این کانون حدود 500 میلیون ریال هزینه شده و کانون از تمام ایده های با قابلیت تجاری شدن حمایت می کند.
وی ادامه داد: پنج کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری در بهبهان، مسجد سلیمان، باغملک، رامین و اندیمشک، و پنج مرکز رشد شامل یک مرکز در خرمشهر، 2 مرکز در دزفول و 2 مرکز در اهواز فعال است.
مختاری بیان کرد: اصلی ترین واحد زیر مجموعه پارک علم و فناوری که به جمع آوری و فرهنگ سازی ایده های ایده دهندگان کمک می کند این کانون ها هستند.
رییس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به لزوم تقویت فرهنگ ایده پردازی گفت: جوانان برای یافتن شغل بیشتر به سمت کارمند شدن تمایل دارند و اقتصاد دولتی درخوزستان افراد را به سمت کارمند شدن و کارهای دولتی سوق می دهد.
وی با بیان اینکه در سال های آینده دستاوردهای این کانون را در خوزستان خواهیم دیدابراز امیدواری کرد: با راه اندازی این مرکز، فرهنگ ایده پردازی از خانواده نهادینه شود.
علی حسین حسین زاده معاون سیاسی ، اجتماعی استاندار خوزستان نیز گفت: با وجود همه توانمندی های موجود، هنوز نتوانسته ایم مسیر جهش داری را در استفاده از توانمندی های بانوان در سطح خوزستان فراهم کنیم و یک ضعف است.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان نیز گفت:در کانون های شکوفایی خلاقیت و نوآوری، بانوان را در جهت اشتغال و کارآفرینی هدایت می کنیم و موظف هستیم در مقوله زیر ساخت های بانوان تلاش کرده و ضعف ها را برطرف کنیم.
سیده فرانک موسوی اضافه کرد: تلاش می کنیم عقب ماندگی حوزه بانوان را با نگاه عدالت جنسیتی برطرف کنیم.
3004/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي پارك علم و فناوري كانون شكوفايي خلاقيت خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشین لیگ دسته اول در اندیشه راه اندازی تیم فوتبال بانوان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های پیکان، ملوان و سپاهان تنها باشگاه‌هایی هستند که علاوه بر فعالیت در فوتبال مردان در بخش زنان هم به طور ویژه تیم‌داری می‌کنند؛ اما به نظر می‌رسد الزامات تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا زمینه‌ساز فعالیت سایر باشگاه‌ها در حوزه زنان شده است. تیم خیبرآباد نخستین تیمی است که تصمیم دارد از سال آینده به طور ویژه دارد این حوزه شود.

خیبر خرم آباد در سال ۱۳۴۱ تأسیس شده‌است. این باشگاه هم‌اکنون در لیگ دسته یک فوتبال ایران بازی می‌کند و جزو مدعیان قهرمانی و صعود به لیگ برتر به حساب می‌آید. این باشگاه یک بار در جام قدس ۶۹–۱۳۶۸، موفق به حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران شده‌است.

حسین خبیری مدیرعامل خیبر خرم آباد در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص انگیزه این باشگاه برای تیمداری در بخش فوتبال زنان اظهار داشت: نگاه مالک خیبر به فوتبال جنسیتی نیست و علاوه بر این یکی از الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت کسب مجوز حرفه‌ای تیمداری در حوزه زنان خواهد بود که همین موارد ما را برای فعالیت در این بخش مجاب کرده است.

وی افزود: البته که دیگر فوتبال زنان مانند گذشته نیست و این روزها این حوزه مورد توجه عموم مردم است و اکثرا شاهد هستیم که از بازیها و مسابقات این رشته به خوبی مورد استقبال واقع شده است. دوست داریم این رشته را در حوزه زنان هم توسعه بدهیم و فضای خوبی را برای علاقه مندان ایجاد کنیم.

مدیرعامل خیبر خرم آباد در ادامه تاکید کرد: امسال تیم فوتبال مردان ما در لیگ دسته یک است و خوشبختانه شرایط خوبی هم دارد. تمام اهداف و برنامه ریزی ما این فصل روی همین تیم خواهد بود تا به امید خدا بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم. اما در سال آینده راه اندازی آکادمی برای تیم های پایه و تشکیل تیم بانوان از برنامه های مهم و جدی ما خواهد بود.

خبیری در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا امتیاز لیگ برتر برای ورود به حوزه زنان به صورت رایگان در اختیار تیم خیبرآباد قرار خواهد گرفت؛ گفت: ورود به حوزه زنان در تفکرات ما است و در آینده نزدیک به این بخش ورود خواهیم کرد ولی هنوز وارد جزئیات نشدیم. بر اساس قوانین جدید فکر می کنم ابتدا باید از دسته‌های پایین‌تر مانند لیگ دو شروع کنیم.

کد خبر 6078917

دیگر خبرها

  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • صدرنشین لیگ دسته اول در اندیشه راه اندازی تیم فوتبال بانوان
  • فرهنگ داوری در مصالحه باید مورد اهتمام باشد
  • تقویت خلاقیت معلولان با کلاس‌های صنایع دستی
  • راه اندازی نخستین کلینیک درمانی «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه
  • محرومیت‌زدایی یک میلیاردی خادمان رضوی در آران و بیدگل
  • ماجرای نخستین مزرعه خورشیدی زنانه در یک روستا
  • حمایت از ایده‌های استارت‌آپی در مرکز خلاقیت و نوآوری سازمان بسیج علمی
  • ایران، میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی
  • دستگاه‌ها ایده‌ها و طرح‌های خود را برای تحقق شعار سال ارائه کنند