Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:03:06 GMT

اعضای هیئت مدیره کانون سردفتران مازندران معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۹۱۴۷

اعضای هیئت مدیره کانون سردفتران مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از تایید نتایج دومین دوره انتخابات هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران مازندران  توسط هیات نظارت بر انتخابات، اسامی اعضای اصلی و علی‌البدل هیات مدیره جدید کانون سردفتران و دفتریاران استان مازندران برای سه (۳)سال آینده اعلام شد.

ابلاغ اعضای دومین  دوره هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان مازندران مرکب از هفت عضو اصلی (  ۵ سردفتر و  ۲ دفتریار) و سه عضو علی البدل ( دو سردفتر و یک دفتریار ) از سوی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میر نجف موسوی گرمستانی، وحید رضا مهدوی امیری، سید موسی ساداتی کردخیلی، هادی رحمانی، مهدی نیکپور، سران دفاتر عضو اصلی و حمید قاسمی بالاکوئی وپژمان اسماعیلی پائین افراکتی دفتریاران عضو اصلی و نغمه هاشمی مقدم و ناصر رستم نژاد سردفتران عضو علی البدل و مریم عموزادخلیلی دفتر یار علی البدل برای مدت سه سال آینده انتخاب شدند.

همچنین در اولین جلسه اعضاء اصلی سردفتران؛ میر نجف موسوی گرمستانی رئیس، وحیدرضا مهدوی امیری نائب رئیس، سید موسی کردخیلی خزانه دار و هادی رحمانی به عنوان دبیر هیئت مدیره انتخاب شدند.

گفتنی است؛ براساس قانون، انتخابات کانون سردفتران و دفتریاران هر سه سال یک بار برگزار می‌شود. ماده ۵۸ این قانون مقرر می‌دارد « قوه قضاییه در تهران و سایر مراکز استان با توجه به تعداد دفاتر اسناد رسمی و سایر مقتضیات محلی، کانون سردفتران و دفتریاران را تحت نظارت خود تشکیل خواهد داد. کانون دارای شخصیت حقوقی و استقلال مالی است و از نظر نظامات، تابع قوه قضاییه خواهد بود.

کد خبر 4388863

منبع: مهر

کلیدواژه: ثبت اسناد و املاک ساری کانون سردفتران و دفتریاران مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز عید سعید قربان استانداری سمنان احتکار خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر در استقلال ماندنی شد

 مدیرعامل باشگاه استقلال به کارش در جمع آبی پوشان ادامه خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درخواست بازیکنان استقلال خطیر را فراری داد شکایت از صفحات جعلی مدیرعامل استقلال

دیگر خبرها

  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس