Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@06:42:02 GMT

اميد تيزتک و علي اکبري برنز خود را قطعي کردند

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۹۲۱۵

اميد تيزتک و علي اکبري برنز خود را قطعي کردند

خبرگزاري آريا - اميد تيزتک و الياس علي اکبري نمايندگان کوراش کشورمان با شکست حريفان خود به نيمه نهايي بازي‌هاي آسيايي کوراش راه يافتند.
به گزارش خبرنگار اعزامي فارس از اندونزي، يازدهمين روز از هجدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي اندونزي در حالي از صبح امروز(چهارشنبه) آغاز شده است که در وزن منهاي 81 کيلوگرم مردان اميد تيزتک در دور نخست برابر «اوميروف» از ترکمنستان پيروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اميد تيزتک در يک هشتم نهايي برابر کوهي سوئدا از ژاپن پيروز شد تا با دومين پيروزي خود راهي يک چهارم نهايي شود. 
اميد تيزتک» با برتري مقابل «محمد» از افغانستان و به نيمه نهايي رسيده و برنز خود را قطعي کردند. تيزتک در نيمه نهايي با تاجيکستان رقابت خواهد کرد.
در وزن 81- کيلوگرم الياس علي اکبري در دور نخست برابر «ندير ابدرديف» از ترکمنستان پيروز شد. الياس علي اکبري» در يک هشتم نهايي برابر «رحمان» از اندونزي پيروز شد و با کسب دومين پيروزي متوالي به يک چهارم نهايي رسيد. «الياس علي اکبري» با پيروزي برابر «باين موخ» از مغولستان به نيمه نهايي راه يافت و برنز خود را قطعي کرد. علي اکبري نيز با ازبکستان رقابت مي کند.
لازم به يادآوري است که امروز، آذر کوليوند نماينده وزن 63 کيلوگرم در دور نخست برابر بيجو بينشا از هند پيروز شد تا در يک هشتم نهايي با کوباشيوا از قزاقستان روبرو شود. وي در يک هشتم نهايي با مصاف قزاقستان رفت و شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.
همچنين زهرا نادري نماينده وزن 63- کيلوگرم تيم ملي کوراش بانوان در دور نخست برابر چوي اون سي از کره جنوبي پيروز شد. وي در يک شانزدهم نهايي به مصاف اندونزي رفت و اين ديدار در پايان به سود ميزبان به پايان رسيد تا نادري نيز از گردونه رقابت ها حذف شود. 
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است

به گزارش همشهری آنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

کد خبر 847454 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • صفحه نخست روزنامه‌های شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند