Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار دهقانی نیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور طرح هجرت ۳ بسیج دانش آموزی با همکاری بسیج دانش آموزی ام ابیهای ناحیه 2 اردبیل و در سطح استان با مشارکت بیش از ۲ هزار ۵۰۰ دانش آموز در ۱۵مدرسه کم برخوردار و مناطق محروم اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: طرح هجرت امسال در ایام  تابستان در عرصه زیبا سازی مدارس با همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل و مشارکت آموزش و پرورش درحال انجام است.

فرمانده ناحیه بسیج شهرستان اردبیل افزود: طرح هجرت ۳جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با شرکت در عرصه های مرمت ،بهسازی، و زیباسازی محیط مدرسه و با هدف شناسایی و به کارگیری قابلیت ها ،توانمندیها و افزایش وابستگی دانۺ اموزان به فضای آموزشی برگزار می شود.

دهقانی نیا گفت: همچنین تلاش برای جذب مشارکت دانش آموزان در نگهداری از فضای آموزشی، ترویج فرهنگ کار و تلاش و افزایش فعالیت های گروهی از دیگر اهداف اجرای طرح هجرت می باشد.

وی گفت: در این طرح دانش آموزان طرح روی دیوارهای مدارس را خودشان می کشند و از خود یک اثر هنری به جا می گذارند که  هم می توانند مهارت یاد بگیرند و حتی در صورت مشاهده علاقه در آینده به دنبال کارهای هنری بروند.

وی از مشارکت خودجوش و علاقه مندانه دانش آموزان در طرح هجرت خبر داد و افزود: چون این طرح در مناطق کم برخوردار و مناطق محروم صورت می گیرد دانش آموزان با علاقه و انرژی برای حضور در این طرح تلاش می کنند.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح هجرت 3 در مدارس مناطق محروم اردبیل

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان،طاهره زحمت کش گفت درطرح شهید محمودوند که شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل است در دو سال اخیر در آن مدیران مدارس به عنوان پیگیری کننده تعریف شده و باید با داشتن کد ملی دانش آموز بازمانده، آدرس محل سکونت زمان تولد و با به کارگیری انواع روش‌های شناسایی علل بازماندگی دانش آموز را بررسی و پیگیری کنند.
وی افزود پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان توجه جدی به دانش آموزان دیرآموز، سنجش به موقع نوآموزان پیش دبستانی و مداخله به هنگام، توجه جدی به دانش آموزان مناطق محروم، روستایی و عشایر، فرهنگ سازی و نگه داشت دانش آموزان جذب شده را راهکارهای اولویت‌دار در کاهش بازماندگان عنوان کرد

دیگر خبرها

  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی