Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:40:46 GMT

چند طرح عمرانی در پردیس کلنگ زنی شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۹۵۵۱

چند طرح عمرانی در پردیس کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، هم زمان با هفته دولت، عملیات اجرایی زمین ورزشی چند منظوره پردیس ظهر چهارشنبه و با حضور مرتضی حیدری، فرماندار پردیس، حجت الاسلام حسین توسلی، امام جمعه این شهرستان و جمعی از مدیران شهرستانی و استانی آغاز شد.

کوروش گلریز در این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در ۱۰ هزار متر مربع مساحت و ۳ طبقه ساختمان در این مکان احداث می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که برای اجرای این پروژه با توجه به اختصاص بودجه و اعتباراتی که باید به آن تخصیص پیدا کند ۲ سال در نظر گرفته شده است و این سالن یک سالن اختصاصی چند منظوره خواهد بود که ۲ هزار ۵۰۰ صندلی خواهد داشت که قابل ارتقا به ۳ هزار و ۵۰۰ صندلی نیز است.

وی با اشاره به اینکه با احداث این سالن امکان برگزاری مسابقات استانی نیز در این شهرستان فراهم خواهد شد گفت: نظیر چنین مجتمع فرهنگی با این مشخصات و کاربری فعلا در پردیس وجود ندارد و انشااله با راه اندازی این سالن شهروندان بهره گافی را از این امکانات خواهند برد.

این خبر تکمیل می شود...

کد خبر 4388637

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری پردیس کلنگ زنی مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز عید سعید قربان استانداری سمنان احتکار خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ جمعی از باستانی کاران نوجوان،در پردیس به مناسبتِ روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای،در محوطه مصلای نماز جمعه این شهرستان،توان و هنر خود را به نمایش گذاشتند. در پایان این مراسم، هدایایی هم به این نوجوانان و تعدادی از پیشکسوتان باستانی کار اهدا شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید