Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار مبارکه با بیان اینکه صنتعی بودن شهرستان فضای سختی را ایجاد می‌کند، گفت: در بخش کشاورزی باید تدابیر بهتری داشته باشیم. ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مبارکه، حمید عصارزادگان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مبارکه یک شهرستان صنعتی و با کمترین حاشیه است، اظهار داشت: مبارکه به دلیل دارا بودن شرایط خاص و مردم سخت‌کوش و با اصالت جایگاه ویژه‌ای در استان اصفهان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استفاده از تمام توان، تجارب و ایده‌های تمام گرایش سیاسی تعریف‌شده در نظام جمهوری اسلامی ایران برای پیشرفت و آبادانی شهرستان، نخستین سیاست و اولویت بنده از شروع به کار فرمانداری مبارکه بوده است.

فرماندار شهرستان مبارکه با بیان اینکه بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت تدبیر و امید، خدمت به مردم را در اولویت کاری خود قرار داده‌ام، افزود: اولویت ما در شهرستان مبارکه خدمت‌رسانی به تمام افراد و گروه‌های مختلف و پیگیری مطالبات مردم، محرومیت‌زدایی، شفاف‌سازی در امور، تقویت اشتغال در بخش روستایی و مشاغل خانگی و تقویت دانش‌آموختگان است.

وی ادامه داد: استفاده از هیئت علمی دانشگاه‌های معتبر، اهمیت دادن به بخش آموزش و حذف بروکراسی اداری دست‌وپا گیر، تقویت بخش خصوصی، کاهش نرخ بیکاری، اجرایی پروژه‌ای ماندگار و اساسی برای شهرستان، از دیگر اولویت‌های کاری من در شهرستان مبارکه است.

عصارزادگان با تأکید بر اینکه اصفهان و مبارکه شهرهای تاریخی هستند و می‌توانستند قطب بزرگ گردشگری باشند، اما با گذشت زمان به سمت صنعتی شدن حرکت کرده‌اند، بیان کرد: مجتمع فولاد مبارکه با وجود ظرفیت‌های خوب و اشتغالی که برای مبارکه ایجاد کرده اما مشکلاتی نیز  خواه یا ناخواه  ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: مدیریت برخی پارک‌ها و جاده‌ها با شهرداری‌ها شده و هزینه اضافی جاری را فولاد روی دست شهرداری‌ها گذاشته است و بیش از سرانه مورد نیاز فضای سبزی که شهرداری‌ها درگیر هستند هزینه‌های جاری زیادی را ایجاد می‌کند.

فرماندار مبارکه با بیان اینکه شهرداری‌ها 50 درصد وقت ما را صرف خودکرده‌اند و معضلی که شهرستان وجود دارد وابستگی شهرداری‌ها به فولاد مبارکه است و کمتر به مباحث درآمد پایدار پرداخته‌اند، خاطرنشان کرد: چندین جلسه با شورای ها شهر و شهرداران داشتیم و این حرف که برخی از مسئولان شهرداری می‌گویند حقوق کارکنان را فقط می‌توانیم پرداخت کنیم، یک حرف نادرستی است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری که نمی‌تواند حقوق کارکنان خود را تأمین کند باید در انتخاب آن شهردار تجدید نظر کرد، تصریح کرد: توسعه منابع گردشگری و درآمدهای پایدار که می‌تواند جایگزین درآمد فعلی شود، طوری باید تدبیر شود که اگر فلان صنعت پول واریز نکند، شهرداری باید بتواند فعالیت کند.

عصارزادگان بیان کرد: ما در بخش کشاورزی باید تدابیر بهتری را داشته باشیم، نخستین ویژگی مبارکه کشاورزی و دومین آن صنعتی است، صنعتی بودن فضای سختی را ایجاد می‌کند.

وی گفت: سعی داریم فرمانداری را از فضای سیاسی محض به فضای خدماتی و فرهنگی تبدیل کنیم.

فرماندار مبارکه با بیان اینکه عمده مدیران شهرستان خوب هستند اما تعدادی باید خود را فعال‌تر  کنند، گفت: تعداد انگشت‌شماری از مدیران مبارکه کم‌تحرک هستند که در جلساتی به آنان تذکراتی داده شد و درخواست کردیم که ارتباط و خدمت کردن به مردم را بیشتر کنند.

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از اجرای ویژبرنامه «زیر چتر اصفهان» به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در این منطقه خبر داد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه «زیر چتر اصفهان» در این منطقه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان با محوریت امامزاده ابراهیم محله سودان از سوم تا نهم اردیبهشت اظهار کرد: در این ویژه‌برنامه، نقل اصفهان، ورزشی پهلوانی و تئاتر در تاریخ هشتم اردیبهشت از ساعت ۱۷:۰۰ اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه نهم اردیبهشت اختتامیه و معرفی آثار برگزیده انجام می‌شود، افزود: نمایشگاه صنایع دستی اصفهان به دست بانوان هنرمند منطقه، برپایی غرفه کودک و بازی‌های شاد کودکانه، پخش نماهنگ اصفهان و منطقه ۹ از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته فرهنگی اصفهان است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت گرامیداشت این هفته و به‌منظور برجسته کردن یاد و خاطر شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی، همچنین ترویج فرهنگ شهادت و دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی در این هفته از چند تن خانواده معزز شهدا و جانبازان منطقه دیدار به عمل خواهد آمد، چراکه معتقدیم دیدار با خانواده شهدا موجب تشدید روحیه خدمت به شهروندان در مدیران شهری می‌شود.

کد خبر 747208

دیگر خبرها

  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان
  • آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
  • اجرای ۴۲۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان
  • برنامه‌ریزی برای کاهش آلایندگی صنایع قبل از فرارسیدن روزهای آلوده انجام شود
  • افزایش سرعت بازرگانی با برنامه ریزی دقیق تر حرکت قطارها