Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:54:40 GMT

انتشار ۲ رمان ترجمه برای نوجوانان

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۸۰۰۷۵

انتشار ۲ رمان ترجمه برای نوجوانان

ترجمه رمان‌ «ملکه تِرا» نوشته برام استوکر از مجموعه «کلاسیک‌های خواندنی» به همراه «نوری زیر دریاچه» (اسکارلت و ایوی» به تازگی برای نوجوانان منتشر شده است.

به گزارش ایسنا، کتاب «ملکه تِرا» نوشته برام استوکر با ترجمه محمدرضا ملکی  در ۴۴۸ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۳۷هزار تومان در نشر پیدایش منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: بعد از دراکولا، کتاب حاضر شاید زیباترین اثر برام استوکر در ژانر وحشت عاشقانه باشد.

مارگارت تری لاونی در بدو تولد، مادرش را از دست داد و از همان هنگام دور از پدرش زندگی کرد و بزرگ شد. او به تازگی نزد پدر ثروتمندش برگشته و با او زندگی می‌کند. هنور مدت زیادی از اقامت مارگارت در خانه مجلل پدرش نگذشته که اتفاقاتی عجیب و غریب رخ ‌می‌دهد. اتفاقاتی که توجیه علمی ندارد. در همین اثنا ماجرای عاشقانه‌ای نیز شروع می‌شود که گویی با برنامه‌ها و نیات یک ملکه مصری (ترا) که هزاران سال پیش می‌زیسته و حالا بدن مومیایی‌شده‌اش یکی از صدها عتیقه موجود در خانه است، بی‌ارتباط نیست.

همچنین کتاب «نوری زیر دریاچه» (اسکارلت و آیوی) نوشته سوفی کلورلی با ترجمه شهره نوصالحی در ۳۰۸ صفحه با شمارگان ۵۰۰ و بهای ۲۵هزار تومان در نشر یادشده عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: سرگردان در جنگل گل‌آلود، در میان جمجمه‌های حیوانات، داسان پررمز و رازی آغاز می‌شود.

تابستان است و بعد از اتفاقات تکان‌دهنده ترم قبل، خانم نایت خبر خوشی برای دخترها دارد: سفری دلپذیر به کنار دریاچه و اقامت در هتل قدیمی سایه کاج.

اما هتلی قدیمی و دریاچه رازهای بسیاری دارند؛ شب وقتی که زنگ‌های کلیسا به صدا در می‌آید و نورهای مرموزی عمق دریاچه را روشن می‌کند، حادثه‌های مرموزی مهمان‌های هتل را نگران می‌کند، به نظر می‌رسد خطری جدی در کمین دخترهاست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام رمان نوجوان ملکه ت را

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها کتابفروشی‌ها آمد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «خدای مهربانم سلام» نوشته سنا ثقفی به‌تازگی با تصویرگری تهمینه سلیمانی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب روایتگر پنج داستان آم وزنده برای بیان رحمت و مهربانی پروردگار مناسب کودکان گروه سنی ب (دانش‌آموزان اول تا سوم دبستان) است. راوی قصه‌های این کتاب خود، کودک است. او هر داستان را با سلام به خدای مهربان آغاز می‌کند و در پایان از خدای توانا یک درخواست دارد. هریک از داستان‌ها براساس نیکوترین نام‌ها و صفات خداوند همچون؛ «یا جابِر»، «یا واهب العَطایا»، «یا خَیر المَرغوبین»، «یا اراف مِن کل رووف» نوشته شده است.

کتاب «خدای مهربانم سلام» طرحی ساده دارد و در قالب نامه نگاری یک کودک، نمونه‌ای از ارتباط ساده بچه‌ها با خداوند را به تصویر کشیده. در هر داستان می‌بینیم که کودک شخصیت قهرمان داستان، در تعدادی نامه، ماجراهایی را طی چند روز برای خداوند می‌نویسد که هر کدام پیرنگ و خط داستانی متفاوتی را دنبال می‌کند. در طول این داستان‌ها علاوه‌بر اینکه کودک ماجراهایی را دنبال می‌کند، با اسامی خداوند هم آشنا می‌شود که هر کدام از این اسامی برگرفته از اسامی خداوند در دعای جوشن کبیر است.

این کتاب با ۳۲ صفحه مصور و قیمت ۶۰ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6084279 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • چاپ یک‌رمان پلیسی دیگر از فردریک دار/«آموزش آدمکشی» در بازار نشر
  • انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟
  • ۵ اثر پرمخاطب برای نمایشگاه کتاب تهران بازتولید شد
  • عرضه رمان ایرانی «باغ کَج» در بازار نشر
  • داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی + فیلم
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها به کتابفروشی‌ها آمد
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها کتابفروشی‌ها آمد