Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-03@00:27:23 GMT

پای کوراش به فینال باز شد/ علی اکبری یک قدم تا طلای آسیا

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۸۰۱۲۱

به گزارش وانانیوز، 

 یازدهمین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی اندونزی در حالی از صبح امروز(چهارشنبه) آغاز شده است  که در وزن منهای ۸۱- کیلوگرم مردان الیاس علی اکبری در دور نخست برابر «ندیر ابدردیف» از ترکمنستان پیروز شد. الیاس علی اکبری» در یک هشتم نهایی برابر «رحمان» از اندونزی پیروز شد و با کسب دومین پیروزی متوالی به یک چهارم نهایی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 «الیاس علی اکبری» با پیروزی برابر «باین موخ» از مغولستان  به نیمه نهایی راه یافت و در نیمه نهایی به مصاف ازبکستان رفت و با شکست این حریف به فینال بازی‌های آسیای راه یافت.

در وزن منهای ۸۱- کیلوگرم مردان امید تیزتک در دور نخست برابر «اومیروف» از ترکمنستان پیروز شد. امید تیزتک در یک هشتم نهایی برابر کوهی سوئدا از ژاپن پیروز شد تا با دومین پیروزی خود راهی یک چهارم نهایی شود.امید تیزتک» با برتری مقابل «محمد» از افغانستان و به نیمه نهایی رسیده و برنز خود را قطعی کرد. تیزتک در نیمه نهایی به مصاف تاجیکستان رفت و با شکست مقابل این کوراش کار به مدال برنز دست یافت.

لازم به یادآوری است که امروز، آذر کولیوند نماینده وزن 63 کیلوگرم در دور نخست برابر "بیجو بینشا" از هند پیروز شد تا در یک هشتم نهایی با کوباشیوا از قزاقستان روبرو شود. وی در یک هشتم نهایی با مصاف قزاقستان رفت و شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

همچنین زهرا نادری نماینده وزن 63- کیلوگرم تیم ملی کوراش بانوان در دور نخست برابر چوی اون سی از کره جنوبی پیروز شد. وی در یک شانزدهم نهایی به مصاف اندونزی رفت و این دیدار در پایان به سود میزبان به پایان رسید تا نادری نیز از گردونه رقابت ها حذف شود.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»

اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر» واکاوی می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «فوتبال برتر» امشب با بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

بازیکنان و سرمربی تیم ملی فوتسال بعد قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌ها، مهمان امشب برنامه خواهند بود.

«فوتبال برتر»؛ دوشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»