Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدتی است دشمنان اسلام در حال از هم گسستگی بین کشورهای مسلمان هستند و روزانه با مطرح کردن موضوعات مختلف در حوزه سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی شبهایتی را وارد جامعه اسلامی می کنند و برخی افراد ساده لو نیز به همراه این موج ها گمراه و سودجویان منافق موج سواری می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ مبین شجاعی مقدم مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی سپاس نوشت: مدتی است دشمنان اسلام در حال از هم گسستگی بین کشورهای مسلمان هستند و روزانه با مطرح کردن موضوعات مختلف در حوزه سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی شبهایتی را وارد جامعه اسلامی می کنند و برخی افراد ساده لو نیز به همراه این موج ها گمراه و سودجویان منافق موج سواری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه تهاجمات فرهنگی در سطوح مختلف جامعه احساس می شود نیاز است نیروهای انقلابی وارد عرصه جهاد فرهنگی شوند و از هر گونه نقشه های شوم دشمنان اسلام جلوگیری و با بصیرت و روشنگری خود در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب گام های تاثیرگذاری بردارند.

امروز با وجود همه تکنولوژی هایی که وجود دارد اما فضای مجازی در همه سنین جامعه توسعه یافته است که باید اقدامات فرهنگی و اجتماعی بیش از پیش فعالتر شود  تا جوانان و نوجوانان در مسیر انحرافی و طرح های دشمنان قرار نگیرند.

مدتی است آمریکا با همراهی اسرائیل و پشتیبانی مالی عربستان و طراح سناریو توسط انگلیس استارت مطرح کردن شبهات دینی و ورود به اعتقادات مردم سرزمین های اسلامی را آغاز کرده است تا بتوانند در کنار همه تحریم های اقتصادی با تخریب اسلام اعتقادات مرم را دچار خدشه های عمیق کند که تقریبا در برخی موارد موفق عمل کرده است.

برخی افراد ساده لوح که برخی از آنها در سطوح مختلف مسئولیتی قرار دارند در موج های اعتقادی و دینی دشمنان قرار گرفته و بازی های دشمن را پاس کاری می کنند؛ غافل از اینکه در حال تخریب و تیشه به ریشه گذشته و آینده خود هستند اما همچنان  به فعالیت های ضد دینی خود ادامه می دهند.

یکی از مهمترین چالش هایی که دشمن با مطرح کردن آن سعی دارد وحدت بین کشورهای اسلامی بخصوص تعامل ایران و عراق از بین ببرد، مطرح کردن موضوعات اجتماعی است که اخیرا در شبکه های اجتماعی توسط برخی از کاربران تصاویر و فیلم هایی در حال انتشار است.

با توجه به اینکه راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی به عنوان گردهمایی بزرگ سیاسی بین کشورهای مسلمان در کشور عراق با مدیریت جمهوری اسلامی ایران و همراهی کشور عراق صورت می گیرد، آمریکا و همپیمانانش در تلاش هستند تا بتوانند این گردهمایی بزرگ را با ایجاد اختلافات مذهبی  به تعطیلی کامل بکشانند.

بنابراین مطرح کردن هرگونه شبهات دینی در شبکه های اجتماعی طرح آمریکایی است که در تلاش هستند وحدت بین کشورهای منطقه را از بین ببرند و از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در زمینه های سیاسی و نظامی کم کنند تا بتوانند خود نقش آفرینی کنند، که این کار با حضور مدافعین حرم هیچ وقت به ثمر نخواهد نشست.

برخی کاربران شبکه های اجتماعی خارجی غافل از اینکه این گونه انتشارات از قبل تعیین شده است و هیچ گونه ارتباطی با اصل موضوع ندارد و یک اقدام ضد فرهنگی توسط دشمنان اسلام است اما همچنان نقشه های دشمنان را اجرا و به انتشار فیلم و تصاویر غیرواقعی کمک می کنند.

من به عنوان یک فعال رسانه ای از کابران شبکه های اجتماعی درخواست دارم که توان سواد رسانه ای خود را افزایش دهند و قبل از ارسال هر گونه متن، فیلم یا تصاویر در شبکه های اجتماعی حتما مطالعاتی کوتاه در خصوص اصل موضوع داشته باشند تا خدشه ای به اعتقادات دینی و اصیل ایرانی وارد نشود و یا بی احترامی به هیچ شخصیتی نشود.

مسئولین داخلی بخصوص در حوزه فرهنگی باید تلاش کنند تولیدات بسیار زیادی با موضوعات متفاوت برای همه سنین طراحی و برنامه ریزی جهت انتشار داشته باشند تا همه مردم تهدید های دشمنان را به یک فرصت تبدیل کنند و در راستای جهت انتقال فرهنگ اسلام به تمام جهانیان نقش آفرین باشند./انتهای پیام

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود

ایسنا/هرمزگان مدیر سابق مرکز اسلامی استان هرمزگان گفت: برای تحقق تمدن نوین اسلامی باید تمام ارکان جامعه اسلامی مشارکت کنند. نه شیعه و نه اهل سنت به تنهایی نمی‌توانند به این مهم دست پیدا کنند؛ بلکه باید با اتحاد برای تحقق این تمدن تلاش کرد.

حجت‌الاسلام احمدرضا باوقار امروز (هشتم اردیبهشت ماه)، در آئین تودیع و معارفه خود که در سالن جلسات حوزه علمیه بانوان برگزار شد، با ذکر این نکته که مسلمان باید بلند بیندیشد، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید حامی و پشتیبان یکدیگر باشند؛ اما متاسفانه امروز در مسئله غزه شاهد رفتاری غیر از این هستیم.

مدیر اسبق مرکز اسلامی استان هرمزگان بیان کرد: هموارسازی مسیر برای عینت‌بخشی به وحدت موجود در استان هرمزگان از جمله اصول اساسی برنامه‌هایم در مرکز اسلامی بود.

در استان هرمزگان بیش از ۲۰ حوزه علمیه شیعه و حدود ۵۰ مدرسه دینی اهل سنت داریم که در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و خدماتی فعالیت‌ می‌کنند.

وی، با اشاره به گستردگی فعالیت مرکز اسلامی، عنوان کرد:این مرکز در حوزه مساجد مانند مرکز رسیدکی به امور مساجد و در حوزه مدارس دینی مانند حوزه علمیه و مرکز خدمات فعالیت می‌کند که نشان دهنده حجم فعالیت‌ها است.

حجت‌الاسلام باوقار منشاء اختلاف را جهل دانست و اظهار کرد: اختلاف باعث عدم تحقق اهداف جامعه اسلامی خواهد شد و همین امر باعث شکست جبهه اسلام می‌شود به همین جهت باید وحدت اسلامی را عینیت بخشید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ