Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ میرشمس مومنی زاده فرماندار بندرانزلی در حاشیه آخرین روز از ایام هفته دولت در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، ضمن تبریک عید غدیر و ولادت امام هادی (ع) گفت: در ایامی که گذشت تعداد 136 پروژه و طرح مهم اقتصادی با اعتباری بالغ بر 88 میلیارد تومان در شهرستان بندرانزلی به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از پروژه بزرگ کنارگذر شهرستان، پروژه های متعدد بهداشتی و درمانی و پروژه ساختمان های اداری و آموزشی از جمله دانشگاه پیام نور به عنوان چند پروژه مهم پیش روی شهرستان یاد، و ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری از آن ها در ایام مبارک دهه فجر باشیم.

فرماندار شهرستان بندرانزلی اضافه کرد: پروژه های زیر ساختی و توسعه ای دیگری نظیر بازار ماهی انزلی نیز از جمله پروژه های بزرگ و مهم شهرستان هستند که در آینده نزدیک آماده بهره برداری می شود.

مومنی زاده در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه، نه در مقیاس شهرستان و استان، بلکه در مقیاس ملی به لحاظ اقتصادی و سیاسی در شرایط خاصی بسر می بریم، تصریح کرد: شرایط موجود ایجاب می کند، با احساس مسئولیتی مضاعف نسبت به انجام وظایف خود اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: همگی باید با عزمی جدی و کار جهادی برای عبور از این مقطع زمانی مهم تلاش کنیم.

فرماندار بندرانزلی با اشاره به نام گذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال حمایت از کالای ایرانی، بر لزوم توجه به وضعیت اقتصاد و معیشت مردم تأکید کرد و گفت: اولویت اصلی ما رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد فرصت شغلی برای جوانان جویای کار است و بایستی با این رویکرد و بدور از روزمرگی جهت تحقق آن گام برداریم.

دکتر مومنی زاده در ادامه سخنانش در ارتباط با موضوع صنعت و لزوم حمایت از واحدهای تولیدی - صنعتی - کشاورزی و با اشاره به وجود ظرفیت های عظیم گردشگری، تجاری و بازرگانی در شهرستان، برلزوم بهره وری از منابع انسانی، منابع طبیعی و تک تک ظرفیت های موجود در شهرستان جهت توسعه همه جانبه، ایجاد رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم تاکید کرد.

وی در پایان سخنانش با اشاره به تقارن روز شهادت شهیدان رجایی و باهنر با عید غدیر خم و با بیان اینکه فرد فرد کارمندان، کارگران و مدیران شهرستان لایق تقدیر و قدردانی هستند، از تعدادی از کارمندان و مدیران شهرستان به صورت نمادین تجلیل و قدردانی کرد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهره وری فرماندار مشکلات اقتصادی مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میز خدمت جهادی در شهرک امام زاده ابراهیم (ع) شفت برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته گرامیداشت بسیج سازندگی ظهر چهارشنبه میز خدمت جهادی با حضور «مهدی نقدی» فرماندار شفت و «سرهنگ احمد نقدپور» فرمانده سپاه ناحیه و تمامی رؤسای ادارات شهرستان شفت در بقعه متبرکه امام زاده ابراهیم (ع) از توابع بخش احمد سرگوراب برپا شد.

این مراسم که در میان استقبال مردم برگزار شد، در راستای تکریم حقوق شهروندی و پاسخگویی به مردم، فرماندار شفت به همراه مسؤولان شهرستان خود پای صحبت مراجعان نشسته و ضمن ارائه مشاوره، پاسخگوی مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی مردم بودند.

همچنین هر یک از مسؤولان شهرستان، توضیحاتی را در خصوص مشکلات مطرح شده در روستا مذکور، بیان کردند.

کد خبر 6100640

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا دانشجویان را با فرصت‌های شغلی جدید آشنا می‌کند
  • میز خدمت جهادی در شهرک امام زاده ابراهیم (ع) شفت برپا شد
  • طالبان: ماجرای بدخشان حل‌وفصل شد
  • ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی در مجموعه‎ی پایانه بار یزد
  • شهرداری قم در مسیر تغییر ریل / کیفی‌سازی فضای شهری در اولویت قرار گرفت
  • تسهیلگری مجوزها و زیرساخت مشوق‌ ایجاد اشتغال است
  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی