Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینا دلشادی رییس حوزه هنری مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بومی تیرنگ امروز چهارشنبه ۷ شهریور ماه در مجتمع توریستی میزبان بابلسر آغاز به کار کرد.

وی افزود: هنرمندان در این جشنواره با ۱۹ اثر در بخش ‌های آیین ‌های نمایشی و اجرا‌های پژوهشی با هم رقابت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلشادی گفت: در آیین افتتاحیه این جشنواره نمایش‌ های آیینی آش گزنه آخر چهارشنبه نوشته و کارگردانی امیر ارسلان مهدوی، بمانی زای نوشته و کارگردانی صادق حسین پور، پرواز بر فراز صندوق گمشده نوشته و کارگردانی فرشاد حسینی، روح الله نوشته و کارگردانی محسن اردشیر و مجلس نامه آرش نوشته حمید ناطقی و کارگردانی سحر محسنی اجرا می کنند.

انتهای پیام/ م

برگزاری جشنواره پانزدهم تیرنگ از امروز در بابلسر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عکس طبیعت هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره دست سازه ها در بجنورد

به گزارش گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد گفت:این جشنواره به مدت یک روز برای حمایت از دست سازه‌های دانشجویان و همچنین معرفی ورزش‌های بومی و محلی برگزار شد.
عبدی با اشاره به اینکه این جشنواره در ۱۰غرفه و دو سیاه چادر برگزار شد افزود:بازی‌های بومی همچون هفت سنگ، دوز، لی لی، لنگ و دال پلان با حضور دانش آموزان و دانشجویان بود.
حمایت از کسب و کار‌های دانشجویان و کاهش آسیب‌های اجتماعی از اهداف این جشنواره بود.

{$sepehr_media_11062038_600_350 }

دیگر خبرها

  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • جشنواره دست سازه ها در بجنورد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود