Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست -  به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ برات کریمی در آیین گرامیداشت عید سعید غدیر خم و تجلیل از کارکنان برتر اداری و انتظامی اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی بانک با اشاره به این که امنیت در بانک ملی ایران حرف اول را می زند، افزود: سرمایه بانک ملی ایران متعلق به مردم و حفظ آن نیز بر همه ما واجب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی همچنین با بیان بخش هایی از واقعه غدیر و مناقب حضرت علی (ع)، تاکید کرد: همه ما باید روش و منش امیرالمومنین را سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم.
 
در ادامه این مراسم، رئیس اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی بانک ملی ایران با اشاره به تحولات رخ داده در نحوه انجام فعالیت های کارکنان این اداره طی چند سال گذشته، گفت: طی ماه های اخیر، بزرگترین محموله های تاریخ بانکداری کشور در سه بسته 6، 8 و 12 تنی سکه طلا با اسکورت کارکنان حفاظت فیزیکی بانک ملی ایران حمل شد.
 
حسین صابری همچنین به تشدید اقدامات حفاظتی در شعب و واحدهای بانک اشاره و خاطرنشان کرد: اکنون تا 98 درصد شعب و واحدهای بانک به دوربین مداربسته مجهز است و پوشش تصویری باقیمانده واحدها نیز در دستور کار قرار دارد.
 
در پایان این مراسم نیز که جمعی از مدیران ارشد بانک در آن حضور داشتند، از کارکنان برتر اداری و انتظامی اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی بانک ملی ایران تقدیر شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک ملی محموله بانکداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل گشت‌های حفاظتی اراضی کشاورزی لرستان در تعطیلات نوروزی

ایسنا/لرستان مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از آمادگی کامل گشت‌های حفاظتی اراضی کشاورزی لرستان در تعطیلات نوروزی خبر داد.

بهرام میردریکوند امروز، ۲۸ اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: گشت‌های یگان حفاظت امور اراضی در ایام تعطیلات نوروزی به‌طور کامل در استان لرستان آماده‌باش بوده و اراضی کشاورزی «زراعی و باغی» را رصد می‌کنند.

وی اضافه کرد: در ایام تعطیلات نوروزی احتمال اقدام به تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی متصور است. بنابراین با استقرار اکیپ‌های یگان حفاظت اراضی از هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی جلوگیری کنیم.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان خاطرنشان کرد: در این راستا در جلسات شورای حفاظت از اراضی با مسئولان ذی‌ربط هماهنگی لازم به‌عمل‌آمده و با متخلفان قاطعانه برخورد می‌شود.

میردریکوند ادامه داد: هم استانی‌ها در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی می‌توانند موضوع تخلف را به سامانه حفاظتی اراضی کشاورزی ۱۳۱ اطلاع دهند تا با مشارکت و حمایت مردم از اراضی کشاورزی محافظت شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل گشت‌های حفاظتی اراضی کشاورزی لرستان در تعطیلات نوروزی
  • مشارکت بانک ملی ایران در بزرگترین قرارداد نفتی تاریخ ایران
  • شناسایی عامل قطع و تبدیل درخت جنگلی در حین ارتکاب جرم
  • مشارکت بانک ملی در بزرگترین قرارداد نفتی تاریخ ایران
  • بزرگترین قرارداد نفتی تاریخ کشور امضا شد
  • انتصاب معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین
  • فعالیت ۳۱ گروه گشت حفاظتی در جنگل‌های غرب مازندران
  • موزه تاریخ طبیعی تبریز آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است
  • امروز صنعت دارو در ایران مبتلا به بحران شده/ سیستم انقباضی بانک مرکزی در تخصیص منابع به تولید ایراد دارد/ خیلی از شرکت‌های دارویی در پرداخت حقوق و دستمزدهای پایان سال کارکنان خود دچار مشکل شده‌اند
  • بازدید مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه ممتاز بلوار آفریقا