Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@00:24:29 GMT

افزایش ۴/۵ درصدی اشغال هتل‌های کیش

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۸۱۵۵۴

به گزارش خبرگزاري صداوسيما مركز كيش، میثم میرقشمی افزود: بر اساس اعلام و گزارش روزانه مدیران هتلهای کیش در سامانه رسمی سازمان ثبت، در دوره برگزاری جشنواره تابستانی 97 و علیرغم متغیرهای اقتصادی این دوره زمانی در اقتصاد کشور، اشغال متوسط به بالای 45 درصد افزایش یافته است. وي گفت: این در حالی است که تعداد اتاق و تخت هتلهای فعال نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل نیز 7 درصد افزایش داشته است و انتظار می رود در دوره زمانی باقیمانده به پایان جشنواره این افزایش ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار تعجب از اظهار نظر ارایه شده از سوی نائب رئیس جامعه هتلداران کیش، گفت: مبنای آمار ارایه شده، گزارشات رسمی واحدهای اقامتی و نظارتهای مستمر سازمان است. وی با تقدیر از تلاشهای مدیران هتلهای کیش در حفظ کیفیت و ارایه خدمات مناسب به گردشگران علیرغم افزایش هزینه های تمام شده خدمات و تلاش در جهت جلب رضایتمندی مسافران، اعلام کرد و انتظار می رود مسئولان  تشکل هتل داران کیش با دقت و اطلاع بیشتر نسبت به عملکرد واحدهای تحت پوشش خود، عمل كنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: هتلداري اشغال هتل مسافران جزيره كيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد ژاپن دست پُر آمد

آمارها نشان داد که تولید کارخانه ژاپن در مارس ۳.۸ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت و این در مقابل میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۳.۵ درصدی بود.

به گزارش ایسنا، تولیدکنندگانی که وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن مورد بررسی قرار داد، انتظار دارند که تولید فصلی تعدیل شده در آوریل ۴.۱ درصد افزایش یابد و در ماه می ۴.۴ درصد افزایش یابد.

داده‌های جداگانه نشان می‌دهد که فروش خرده فروشی ژاپن در ماه مارس نسبت به سال قبل ۱.۲ درصد افزایش یافته است و این نتیجه پایین‌تر از میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۲.۲ درصدی بود اما بیست و پنجمین ماه متوالی رشد را نشان داد.

طبق گزارش رویترز، داده‌ها نشان می‌دهد که خرده فروشی در ماه مارس ۱.۲ درصد در مقایسه با ماه قبل، کاهش یافته است که پس از افزایش ۱.۷ درصدی در فوریه است.

دیگر خبرها

  • افزایش درآمد گردشگری ترکیه
  • قیمت طلا و سکه امروز 11 اردیبهشت 1403
  • حضور ویرانگرِ آمریکا | افغانستان
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند