Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@05:55:21 GMT

مشاور رسانه‌ای فرمانداری لاهیجان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۸۱۸۲۲

مشاور رسانه‌ای فرمانداری لاهیجان منصوب شد

استان‌ها > گیلان - ظهر امروز امیر جانبازی سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان طی حکمی علیرضا پرندوش از فعالین رسانه استان گیلان را به عنوان مشاور رسانه‌ای فرمانداری لاهیجان منصوب کرد.

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ در بخشی از حکم امیر جانبازی خطاب به علیرضا پرندوش آمده است:

نظر به شایستگی، تعهد و توانمندی جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان مشاور رسانه‌ای فرمانداری شهرستان لاهیجان منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است در سایه الطاف خداوند بزرگ با تعامل و همکاری سایر اصحاب رسانه در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید پیروز و پایدار باشید.

گفتنی است علیرضا پرندوش دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت گرایش تجارت الکترونیک و از فعالان شناخته شده فرهنگی و رسانه ای استان است که در کارنامه کاری وی همکاری با خبرگزاری های مطرح کشور، پایگاه های خبری استان، روابط عمومی چند دستگاه و در سوابق علمی و تخصصی او نیز ده ها رتبه ملی و بین المللی در حوزه های مختلف دیده می شود.

علیرضا پرندوش همچنین در انتخابات سال ۹۶ ریاست جمهوری، معاونت دانشجویی ستاد تبلیغاتی دکتر روحانی در شهرستان لاهیجان را عهده دار بود.

 

 

 

 

46

کلید واژه‌ها : استان گیلان - تاثیر رسانه‌ها - وزارت کشور - خبرآنلاین - رسانه -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان گیلان تاثیر رسانه ها وزارت کشور خبرآنلاین رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

در این‌حکم آمده است؛

نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (۲) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور مؤثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

بر اساس این گزارش، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکوداشت کاشف السلطنه فردا در لاهیجان
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • رفع تصرف زمین‌های دولتی در شهرستان لاهیجان