Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ تندیس دومین جشنواره ملی صنعت سلامت محور با رویکرد ” ارتقای سلامت محصولات و خدمات ” با چشم انداز بهبود سیستم سلامت کشور و تشویق نشان های برتر و سازمان های متعهد به امر سلامت به بیمه پاسارگاد اهدا شد.

براساس گزارش های دریافتی، این همایش به منظور ارتقای سطح آگاهی، نگرش و فرهنگ استفاده از محصولات و خدمات سلامت محور، در راستای کنترل، نظارت و ارزیابی سلامت در تولیدات و خدمات کشور، با هدف شناسایی و تشویق برندها و سازمان های متعهد به سلامت و معرفی آخرین دستاوردهای صنایع پیشرو در تاریخ ۶ شهریور ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور مقامات عالی و مسئولین بخش سلامت کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دومین جشنواره ملی صنعت سلامت از شرکت های فعال در زمینه تولید محصولات سلامت محور تقدیر شد.

با توجه به اهمیت موضوع سلامت در کشور، در کنار تمام پیشرفت های حوزه سلامت، همچنان کشور با چالش های فراوانی مواجه است. از این جهت سلامت امری است، که مردم، حاکمیت و صاحبان صنایع، بخش های تولیدی، تحقیقاتی، بازرگانی و خدمات دهنده برای صیانت از آن مسئولیت دارند. همچنین توجه به تأکید و ابلاغ سیاست های کلان سلامت از سوی مقام معظم رهبری در جهت حمایت از تولید با کیفیت داخلی و اجرای طرح تحول نظام سلامت، برای دستیابی به جامعه سالم و با نشاط، ضرورت انجام مسئولیت های اجتماعی صنایع پیشرو در این حوزه را دو چندان نمود. در این راستا ، سازمان غذا و دارو، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی متولی و تأثیر گذار حوزه سلامت کشور در این جشنواره همکاری داشتند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بیمه پاسارگاد جشنواره ملی سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.


علی اربابی افزود: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثناء داروی سرپایی)، و استفاده از ابزار (کیت) تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

دیگر خبرها

  • دو مشکل آزمایشگاه‌های پزشکی با بیمه و تعرفه
  • دو مشکل آزمایشگاه های پزشکی با بیمه و تعرفه
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است