Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر سیاسی جریان حکمت ملی به رهبری عمار حکیم در نشستی به بررسی آخرین تحولات مربوط به تشکیل فراکسیون اکثریت پرداخت. ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نشست دوره‌ای جریان حکمت به رهبری عمار حکیم برگزار شد که طی آن مهمترین تحولات صحنه سیاسی عراق بر اساس بر اساس محورهای ثابت در دستورکار و در راس آن رهنمودهای مرجعیت  عالی دینی و دغدغه‌های شهروندان و حقوق مشروع آنها مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست همچنین تلاش‌های سیاسی و تحولات مربوط به تشکیل فراکسیون اکثریت و نتایج کمیته‌های گفت‌وگو و گزینه‌های سیاسی مطرح شده و نهایی شدن آنها پیش از برگزاری اولین نشست پارلمان بررسی شد.

اعضای جریان حکمت همچنین آخرین وضعیت استان بصره در جنوب عراق را بررسی کردند.

خبر دیگر اینکه دستورکار اولین نشست پارلمان جدید در روز دوشنبه آینده اعلام شد. بر اساس این گزارش، دستورکار این نشست شامل تلاوت آیاتی از کلام  الله مجید، سخنان رئیس جمهوری عراق، سخنان نخست وزیر و رئیس پارلمان دوره سوم(2014-2018) است. ریاست این نشست را رئیس سِنّی پارلمان جدید برعده دارد. این نست ساعت 11 صبح به وقت محلی برگزار می‌شود و طی آن نمایندگان ادای سوگند خواهند کرد و رئیس پارلمان و دو معاونش را بر اساس ماده 55 قانون اساسی انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام/

R36355/P36355/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سیا به مصر با دستورکار آتش‌بس در غزه

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ مقام‌های امنیتی مصر روز جمعه خبر دادند «ویلیام برنز» مدیر سیا به منظور برگزاری نشست‌هایی درباره آتش‌بس و تبادل اسرا میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی وارد قاهره شده است.

بیشتر بخوانید؛ بایدن: نتانیاهو در رابطه با غزه اشتباه می‌کند

مصر به همراه قطر رهبری تلاش‌ها برای میانجیگری بین حماس و رژیم صهیونیستی به منظور حصول آتش‌بس و تبادل اسرا را برعهده گرفته‌اند.

طبق گزارش رویترز، سیا به درخواست‌ها برای اظهارنظر درباره سفر برنز به قاهره پاسخ نداده است.

مصر که تلاش‌های جدیدی را برای حصول توافق بر سر غزه آغاز کرده است، همچنین به رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح، منطقه‌ای که سرپناه بیش از یک میلیون آواره فلسطینی است، هشدار داده است.

میانجی‌ها می‌گویند منتظر پاسخ حماس به نسخه جدید پیشنهادی برای آتش‌بس هستند.

وبگاه القاهره الاخباریه نیز خبر داد مصر روز شنبه میزان هیأتی از حماس خواهد بود تا مذاکرات درباره آتش‌بس در غزه ادامه یابد.

مقاومت فلسطین تاکید کرده تنها با تحقق شروط خود که آتش‌بس کامل، خروج نظامیان اشغالگر از غزه و بازگشت آوارگان به شمال غزه است، توافق را تایید می‌کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229356 برچسب‌ها غزه

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • امیرعبداللهیان: توقف جنگ در دستورکار سازمان همکاری قرار دارد
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • سفر رئیس سیا به مصر با دستورکار آتش‌بس در غزه
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم