Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: دایر کردن و اخذ کد گمرگی برای ترخیص کالا در شهرستان گرمسار منجر به کاهش هزینه‌های تولید کنندگان‌می شود. ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرمسار، غلامرضا کاتب دقایقی پیش در مراسم بازدید از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد اظهارداشت: تمرکز ترخیص کالا در بندرعباس علاوه بر همراه بودن فساد در برخی موارد هزینه‌های زیادی را برای تولید کنندگان برای صادر کردن کالا به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از 190 میلیون دلار صادرات استان سمنان 50 درصد از شهرستان گرمسار بوده است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره تعددد محورهای مواصلاتی استان سمنان گفت: این استان 17 استان کشور را به هم ارتباط می دهد. نزدیک به هشت ناحیه صنعتی در شهرک‌های صنعتی تهران و اطراف وجود دارد.

وی با بیان اینکه باید زمینه صادرات غیر نفتی از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار فراهم شود گفت: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار بزرگترین منطقه اقتصادی ایران بوده وشهرک صنعتی فجر، ایوانکی وتعداد زیادی از شهرک‌های صنعتی مرزی سمنان و تهران چرمشهر در این منطقه استقرار یافته است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به اینکه انبارهای گمرک تهران در حال انتقال به شهرستان گرمسار است تأکید کرد:  با فراهم شدن و دریافت کد گمرکی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار ترافیک آزادگان تهران برای ترخیص کالا کاهش می‌یابد.

کاتب با اشاره به اینکه کشور در شرایط اقتصادی سختی قرار دارد افزود: مسائل اقتصادی همه به دولت بر نمی‌گردد بلکه مباحثی از آن مربوط به بخش غیر دولت است.

انتهای پیام/ ز

R41366/P41362/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سعید کیا کجوری در آیین گرامی داشت روز کار و کارگر و تجلیل از کارگران شاغل در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر گفت: با تلاش همه همکاران اداره کل و شرکت‌های تابعه بخش خصوصی، برای نخستین بار طی ۱۳ سال گذشته حجم عملیات تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در سال ۱۴۰۲ از مرز یک میلیون تن گذشت.

کیا کجوری تاکید کرد: در مجموع بیش از یک میلیون و ۱۵۰ هزار تن کالا در سال گذشته در این بندر تخلیه و بارگیری انجام شد که این امر مرهون زحمات همه‌ی همکاران عزیز در بخش‌های مختلف بوده است.

به گفته وی، بندر نوشهر بزرگ‌ترین بنگاه اقتصادی غرب استان است که حدود ۶۰۰ نفر در شرکت‌های بخش خصوصی فعال در حوزه‌های دریایی و بندری مشغول به کار هستند که حدود دو برابر نیرو‌های شاغل در این اداره کل است.

کیا کجوری با اشاره به زحمات شبانه روزی کارگران عزیز و نقش آفرینی آنان در رونق فعالیت‌های دریایی و بندری در بنادر تابعه اداره کل، از زحمات کارگران شاغل در شرکت‌های دریایی و بندری فعال در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، با اهدای لوح سپاس، قدر دانی کرد

دیگر خبرها

  • سیل و آبگرفتگی در روستای «چنداب» گرمسار
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • صدور هشدار نارنجی در سمنان/ احتمال سیلاب نقطه‌ای در منطقه
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند
  • آیا نفوذ روسیه در قفقاز جنوبی کاهش یافته است؟
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • رشد ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر