Web Analytics Made Easy - Statcounter

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود

استاندار ایلام با اشاره به بعضی خدمات آبفای استان طی دو سال گفت: طی این مدت به ۱۸ روستای بخش جزمان و ۱۳ روستای دهستان داجیوند(بخش مرکزی هلیلان) آب‌رسانی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _ سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در دیدار با مدیرعامل و معاونین آبفای استان ایلام، اظهار کرد: تکمیل تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا پایان خردادماه در اولویت قرار گیرد و تصفیه‌خانه فاضلاب ایلام در قالب قرارداد (بی او تی) تکمیل شود و تکمیل فاضلاب مهران و ایوان در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به آب‌رسانی به روستاهای شهرستان چوار با مشارکت بسیج سازندگی سپاه، افزود: در قالب آب‌رسانی به مناطق محروم، به بیش از ۱۴ روستای محروم با مشارکت آبفای استان و قرارگاه سازندگی سپاه، آب‌رسانی شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: با دستور مخبر معاون اول رئیس‌جمهور برای تعمیر و اصلاح سیل‌بندهای شهر ایلام، ۱۸ هزار میلیارد ریال اختصاص یافت که مقرر شد سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو طی زمان‌بندی سه‌ساله، به صورت برابر این اعتبارات را تأمین و این پروژه را تکمیل کنند.

بهرام‌نیا گفت: با کمک قرارگاه بسیج سازندگی سپاه پاسداران، آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال اجرا بوده و قرار است که این تعداد روستا به ۲۰۰ روستا با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان در استان افزایش پیدا کند.

کد خبر 745201

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود
  • اجرای طرح‌های عمرانی در بخش حتی لالی
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • فعالیت ۴۲ گروه جهادی تویسرکان در سال جدید
  • خدمات رسانی گروه جهادی دانشگاه پیام نور استان در بهمئی
  • میزبانی از زائران ۲۷ کشور در آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر (ع)شهرستان طرقبه شاندیز
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز درخصوص انگل تنیا ساژیناتا
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد