Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماند بسیج شهرستان اردبیل گفت: طرح هجرت ۳ با شرکت بیش از ۲۵۰۰ دانش‌آموز اردبیلی در مناطق محروم اجرا می‌شود. ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حسن دهقان‌نیا عصر امروز در بازدید از مناطق محروم اردبیل اظهار داشت: طبق هدفگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته طرح هجرت 3 با شرکت بیش از دو هزار و 500 دانش‌آموز اردبیلی در مناطق محروم منطقه اجرا می‌شود و محرومیت‌زدایی فلسفه وجودی این مجموعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که 15 مدرسه در مناطق کم‌‌برخوردار به عنوان مناطق هدف در نظر گرفته شده است بیان کرد: اجرای این طرح در طول چندین سال گذشته در منطقه روند مناسبی به خود گرفته و تلاش بر این است که بتوانیم با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان از ظرفیت آن‌ها برای مرمت و بازسازی مناطق آسیب‌دیده و محروم استفاده شود.

فرماند بسیج شهرستان اردبیل گفت: به‌کارگیری قابلیت‌ها و توانمندی‌های دانش‌آموزان برای کمک به افراد مناطق محروم اولویت اساسی است و در این زمینه از تمام ظرفیتها استفاده می‌شود تا بتوانیم برای ترویج فرهنگ کار و تلاش و افزایش فعالیت‌های گروهی در جامعه استفاده کرده و به تمامی اهداف  خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

دهقان‌نیا ضمن اشاره به حرکت خودجوش دانش‌آموزان برای حضور در این طرح نیز بیان کرد: حضور خودجوش دانش‌آموزان در این طرح نشان از فعالیت قابل توجه آنان در امر اردوهای جهادی است که به همین منظور نیاز است مسئولان مربوطه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود این مهم را در جامعه ترویج دهند.

وی بیان کرد: مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان در عصر حاضر یک امر اساسی و ضروری در جامعه است چرا که دشمنان شبانه‌روز در تلاشند تا برای کمرنگ کردن اعتقادات و ارزش‌های اسلامی جامعه برنامه‌ریزی کنند و در این راستا تقویت بینش فکری و اعتقادی نسل کنونی جامعه باید به عنوان یک اصل اساسی و ضروری مورد توجه واقع شود.

انتهای پیام/ ز

R41374/P41362/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ادنا قانونی دانش آموز مدارس الغدیر کیش در رده سنی جوانان رتبه اول رشته پدل برد مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان را کسب کرد.

این مسابقات از سوم اردیبهشت آغاز شد و تا هفتم اردیبهشت با شرکت ۱۲۰ ورزشکار کشور به میزبانی جزیره کیش برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرا خیر
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری