Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@04:11:38 GMT

مسعود جعفری جوزانی به آی فیلم می آید

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۸۲۸۱۱

مسعود جعفری جوزانی به آی فیلم می آید

به‌گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط‌ عمومی شبکه آی‌فیلم؛ پس از پخش «شیرسنگی» مسعود جعفری جوزانی در برنامه کافه‌ فیلم حضور می‌یابد و اکبر نبوی با او گفت وگو می کند.

بر اساس این گزارش، این فیلم سینمایی به‌ کارگردانی مسعود جعفری جوزانی و بازیگری علی نصیریان، عزت‌الله انتظامی، حمید جبلی، شمسی فضل‌اللهی و عطاءالله زاهد در سال ۱۳۶۵ ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان فیلم از قتل مشکوک یک سرباز انگلیسی در کنار لوله‌های نفت مناطق بختیاری‌نشین شروع می‌شود و با انگشت اتهام به‌سوی «کوهیار» فرزند سرکرده طایفه ادامه می‌یابد. به‌اصرار انگلیسی‌ها و با پادرمیانی خان قلعه‌نشین، کشمکش برای جلب او ادامه پیدا می‌کند. کوهیار خود را معرفی کرده و دستگیر می‌شود و...

«شیر سنگی» پنجشنبه ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن می‌رود و بلافاصله پس از آن، در برنامه «کافه‌ فیلم» به‌ تهیه‌کنندگی سعید بشیری، نقد و بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/

279 / 159 مسعود جعفری جوزانی شیر سنگی آی فیلم کافه فیلم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مسعود جعفری جوزانی شیر سنگی آی فیلم کافه فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه درگذشت.

مراسم تشییع این هنرمند روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۹:۳۰ از مسجد بلال برگزار خواهد شد. همچنین مجلس یادبود زنده یاد اسکویی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۳ تا ۱۴:۳۰ در مسجد بلال خواهد بود.

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را در رادیو ورزش گزارش می کرد.

یکی از شاخصه های او در اجرا، ارایه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود.

کد خبر 6096348 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • صدای مرحوم مسعود اسکویی را بشنوید
  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود
  • نقدهای مسعود اسکویی خیلی محترمانه بود/ رادیو ورزش گوش می‌کنم
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو + فیلم
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • پیکر مسعود اسکویی فردا به خاک سپرده می‌شود
  • تاریخ مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش اعلام شد