Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@02:09:39 GMT

دلالان به دنبال ارز/ رونق معاملات صوری سکه

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۸۲۹۳۶

دلالان به دنبال ارز/ رونق معاملات صوری سکه

به گزارش جماران؛ بازار ارز و سکه در سبزه میدان برخلاف روزهای گذشته، شاهد انجام معاملات صوری بسیاری است.

یکی از مراکز خرید و فروش ارز و سکه در تهران در کنار میدان فردوسی، سبزه میدان است که برخلاف شرایط روزهای گذشته خیابان فردوسی، معاملات صوری در  سبزه میدان در روز جاری به اوج خود رسیده و حجم قابل توجهی از این معاملات به واحدهای کوچک سکه فروشی در طبقه زیرین سبزه میدان سرایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سبزه میدان در حال حاضر حجم قابل توجهی از دلالان به انجام معاملات صوری سکه می‌پردازند و این در حالی است که سکه فروشان طبقه زیرین سبزه میدان آنچنان علاقه‌ای به داد و ستد با مشتریان واقعی ندارند و سکه‌های خود را بیشتر در اختیار دلالان قرار می‌دهند.

بررسی‌ها میدانی نشان از آن دارد که بازار سکه با کمبودی مواجه نیست و اگر کسی خواهان سکه باشد در اسرع وقت و در کمال آرامش می‌تواند به خرید بپردازد.

در حال حاضر هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به قیمت چهار میلیون و ۵۰ تا چهار میلیون تومان به فروش می‌رسد و قیمت خرید این سکه از سوی واحدهای صرافی سه میلیون و ۹۵۰ هزار تومان اعلام می‌شود.

همچنین هر قطعه نیم سکه به قیمت یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان عرضه و به قیمت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خریداری می‌شود و قیمت ربع سکه برای عرضه از سوی صرافی‌ها ۹۶۰ هزار تومان و قیمت خرید آن ۹۴۰ هزار تومان تعیین شده است.

در کنار بازار سکه، بازار ارز نیز آنچنان مشتری واقعی ندارد و اکثر افرادی که به بازار مراجعه کرده‌اند به دنبال فروش ارز هستند و دلالان در لحظه برخورد با افراد واقعی اولین سوالی که از آنها می‌پرسند میزان ارز قابل فروش مشتریان است که این موضوع خود گواه آن است که حجم قابل توجهی از مشتریان واقعی بازار به دنبال عرضه ارز هستند.

معاملات صوری بازار ارز نیز در حال حاضر به اوج خود رسیده و کاغذهای خط خطی و عابر بانک‌های شلوغ نیز این موضوع را تایید می‌کند.

دلالان بازار ارز در سبزه میدان هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۰ هزار و ۹۵۰ تومان و هر یورو اروپا را ۱۳ تا ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش می‌رسانند، اما همچون روزهای گذشته برخورد دلالان نشان از آن دارد که اسکناس یورو آنچنان در دست دلالان وجود ندارد زیرا آنها رغبتی به خرید و فروش یورو ندارند و اگر مشتری واقعی وجود داشته باشد برای عرضه یورو به آن به دلالان و صرافی‌های دیگر مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت بازار ارز بازار طلا بازار طلا سکه و ارز بازار ارز و طلا دلالان ارز بازار ارز و سکه بازار طلا و سکه رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اندک بهای سکه و ثبات قیمت نیم سکه در معاملات امروز

بهای نیم سکه امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) بدون تغییر ماند، در حالی که بهای سایر انواع سکه با افزایش اندک همراه بود.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (پنجشنبه) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، رشد ۱۰۰ هزار تومانی داشت و به ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه بدون تغییر نسبت به چهارشنبه، ۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با ۱۰۰ هزار تومان افزایش، هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با ۲۱ هزار تومان افزایش در مقایسه با دیروز، سه میلیون و ۴۵۸ هزار تومان معامله شد.

امروز همچنین بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۲۹۹ دلار رسید که نسبت به روز گذشته پنج دلار کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • معاملات مسکن به این روش عجیب انجام می‌شود
  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پای بیت کوین به معاملات مسکن تهران باز شد
  • معاملات مسکن در تهران از طریق دلار و بیت‌ کوین!
  • معاملات مسکن در تهران از طریق بیت‌کوین!
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده/ طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات/ سکه‌های حراجی به بازار نیامده است
  • رشد اندک بهای سکه و ثبات قیمت نیم سکه در معاملات امروز
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز