Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@00:11:14 GMT

31 خانه ورزش روستایی قزوین تجهیز شدند

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۸۳۳۴۷

31 خانه ورزش روستایی قزوین تجهیز شدند

قزوین - ایرنا - آیین تجهیز 31 خانه ورزش روستایی قزوین بعدازظهر چهارشنبه با حضور فریبا محمدیان، معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، مدیرکل ورزش و جوانان قزوین در این مراسم با اشاره به تجهیز 38 خانه ورزش روستایی دیگر استان به وسایل و امکانات ورزشی، گفت: سعی داریم با برنامه ریزی های به عمل آمده تعداد تجهیز امکانات ورزشی خانه های روستایی را تا پایان سال به عدد 100 برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته عباس علائی مقدم، برای تجهیز 31 خانه ورزشی استان قزوین یک میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
این مسئول ورزشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 300 ورزشکار روستایی ساماندهی شده در استان، یادآور شد: به طور حتم با راه اندازی و تجهیز خانه های ورزش روستایی، تعداد ورزشکاران ساماندهی شده در این مناطق افزایش خواهد یافت.
علایی مقدم با اشاره به اینکه سال گذشته با تخصیص 160 میلیارد ریال اعتبار توانستیم 68 پروژه ورزشی در سطح این استان را احداث، بازسازی و به بهره برداری برسانیم، تاکید کرد: با شناسایی فضاهای اضافه در روستاها و تخصیص آن به اماکن ورزشی می توان گام مهمی را در توسعه فعالیت های ورزشی در نقاط روستایی برداریم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در پایان اظهار داشت: با فعال شدن هیات های ورزش روستایی امیدواریم شاهد گرایش بیشتر جوانان این مناطق به ورزش باشیم.
تجهیزات خانه های ورزش روستایی شامل دارت، تنیس روی میز، تاتامی و شطرنج است.
8054*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزش روستایی خانه های ورزش قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مسابقات استانی پرس سینه با لوازم و بدون لوازم با حضور ۱۱۰ نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی درسالن ورزشی شهید کاظمی سقز برگزار شد.

اصلانی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: نفرات برتر به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت در شهر مهاباد برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

این مسابقات در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بوده برگزار شد.

در پایان در رده نوجوانان و جوانان تیم و بزرگسالن تیم بانه بر سکوی نخست ایستاد و در رده پیشکسوتان نیز سنندج قهرمان شد.

 

دیگر خبرها

  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • اخبار ورزشی چهاردهم اردیبهشت استان قزوین 
  • نگاهی به چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها