Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@22:09:45 GMT

2 واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۸۳۳۶۷

2 واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین افتتاح شد

به گزارش ایرنا ، عبدالمحمد زاهدی به همراه جمعی از مسئولان روز چهارشنبه یک واحد تولیدی را در زمینه تولید و فروش سخت افزار و نرم افزار بانکی از قبیل دستگاه های خودپرداز و کارتخوان با 110 میلیارد ریال اعتبار و 300 نفر اشتغالزایی به بهره برداری رساند.
استاندار همچنین در ادامه یک واحد تولیدی در زمینه تجهیزات سخت افزاری کامپیوتری با پنج میلیارد و 970 میلیون ریال اعتبار و 50 نفر اشتغالزایی افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تولید و مونتاژ پنج مدل از مانیتورهای شرکت ASUS و تلویزیون از جمله تولیدات این شرکت است و تولید تجهیزات دیجیتال پزشکی و آزمایشگاهی و صندوق های الکترونیکی فروشگاهی نیز در طرح توسعه آن قرار دارد.
استاندار قزوین در حاشیه افتتاح این 2 واحد تولیدی گفت: بهره برداری از واحدهای تولیدی در زمینه تجهیزات کامپیوتری و بانکی نشان می دهد که ایران در مسیر بهره برداری از دانش فنی قرار گرفته است و متخصصان این سرزمین می توانند نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری کشور را در حوزه های تکنولوژی و دانش های جدید مرتفع کنند.
زاهدی اضافه کرد:این واحدهای تولیدی از بازار مصرف مناسبی در داخل و خارج از کشور برخوردار هستند و قطعا در صورت تامین مواد اولیه به پیشرفت و توسعه لازم دست خواهند یافت.
شهرک صنعتی کاسپین با 565 هکتار مساحت و 211 قرارداد منعقده در 25 کیلومتری شهر قزوین قرار دارد.
6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت ایران نرم افزار افتتاح واحد تولیدی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری نیشابور گفت:آمار اشتغال در ۱۶۸ واحد صنعتی فعال در این شهرستان پنج هزار و ۸۰۰ نفر است که ۸۳ درصد از این اشتغال مربوط به بخش‌هایی مانند نیروگاه سیکل ترکیبی خیام، فولاد خراسان، کارخانه ایران شرق و مانند این مجموعه هاست.

مسعود اکبری باقرآباد افزود:از مجموع ۱۶۸ واحد صنعتی نیشابور فقط ۱۳ واحد فعال با اشتغال هزار و ۵۸۱ نفر در شهرک صنعتی عطار مستقر هستند البته تمایل برای حضور فعالان اقتصادی در این شهرک صنعتی رو به افزایش است و باید در آینده تامین انرژی و آب و سایر زیرساخت‌های این شهرک صنعتی مورد توجه قرار گیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری نیشابور گفت: همچنین هم اکنون ۲۵ معدن فعال با ۳۱۰ نیروی کار در نیشابور مشغول به کار هستند.

اکبری باقرآباد افزود: تعهد اشتغال شهرستان نیشابور در سال گذشته سه هزار و ۹۰۴ نفر بود که حدود ۱۳۰ درصد این تعهد معادل چهار هزار و ۸۰۲ نفر اشتغال جدید محقق شد.

وی گفت: ۲ بخش صنعت و معدن با هزار و یک شغل جدید و کمیته امداد با ایجاد ۷۲۸ فرصت شغلی تازه بالاترین سهمیه ایجاد اشتغال را در سال گذشته به خود اختصاص دادند.

 

دیگر خبرها

  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود