Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریکی کاکا ساعتی قبل به شهر میلان رسید و می خواهد از نزدیک دیدار میلان برابر جالوروسی را تماشا کند.

طرفداری- ریکاردو کاکا، اسطوره روسونری، دقایقی پیش به فرودگاه مالپنسای شهر میلان رسید تا دیدار میلان-رم را از نزدیک تماشا کند. وی در بدو ورود، به خبرنگاران میلان نیوز گفت:

 هر موقع که به میلان می آیم، خوشحال می شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی برابر ناپولی را تماشا کردم و باور دارم می تواند فصل خوبی برای میلان باشد. گاهی با لئوناردو حرف می زنم، چون دوست صمیمی هستیم. هنوز در مورد پست احتمالی ام در باشگاه، حرف نزده ایم.

 

اولویتم زندگی با بچه هایم در برزیل است. باید با آن ها باشم، اما با لئوناردو و مالدینی، به میلان نزدیکتر شده ام. گتوزو؟ خوشحالم او مربی روسونری است. پشتکار را می شود در چهره او دید. عزم و ذهنیت بزرگ او، به بازیکنان هم منتقل شده است. چرا فصل قبل به میلان برنگشتم؟ چون تازه خداحافظی کرده بودم و باید کنار فرزندانم می ماندم. بازگشتم به سن سیرو عالی خواهد بود. انتظار یک برد در بازی برابر رم دارم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه

گروه اقتصاد و درآمد:چالش اصلی اعتبارات یارانه دارو از تبصره هدفمندی، تخصیص اعتبارات است که به نظر می رسد به دلیل کسری در منابع تبصره، یارانه دارو عملکرد مناسبی نداشته است.

به گزارش جماران، مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد: اعتبار یارانه دارو در لایحه بودجه 1403 در حدود 75 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که نسبت به اعتبار 69 هزار میلیارد تومانی مصوب سال گذشته، 1402، حدود 9 درصد رشد را تجربه کرده است.

چالش اصلی اعتبارات یارانه دارو از تبصره هدفمندی، تخصیص اعتبارات است که به نظر می رسد به دلیل کسری در منابع تبصره، یارانه دارو عملکرد مناسبی نداشته است.

همچنین مرکز پژوهش های مجلس در این گزارش که ذیل بررسی فقر انجام شده، آورده است: اعتبار در نظر گرفته شده برای یارانه نان در سال 1402 در حدود 56 هزار میلیارد تومان است در حالی که دولت از بودجه سال گذشته حدود 159 هزار میلیارد تومان برای یارانه نان پرداخت کرده است! این رقم نشان می دهد تا چه اندازه پیش بینی اعتبار در قانون بودجه سال گذشته خطا داشته و منجر به کسری تبصره هدفمندی شده است.

یارانه نان در لایحه سال جاری در حدود 143 هزار میلیارد پیش بینی شده که نسبت به قانون سال گذشته 150 درصد رشد داشته است.

         

دیگر خبرها

  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • برتری 3-2 منچستریونایتد مقابل میلان در شب بریس کاکا و وین رونی (24 آوریل 2007) / فیلم
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!