Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپیده توکلی نماینده ایران در دو و میدانی، در رده هفتم دو و میدانی بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ قرار گرفت و از کسب مدال بازماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سپیده توکلی پرنده ایران در دو و میدانی بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ با پنج پرش به کار خود در بازیهای آسیایی خاتمه داد.

سپیده توکلی در اولین پرش در رشته دو و میدانی خود موفق به عبور از مانع ۱۷۰ سانتی متری شد و آن گاه در پرش دوم خود، برای عبور از مانع ۱٫۷۵ متری تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
توکلی در این پرش هم موفق بود و در سومین پرش برای عبور از مانع ۱۸۰ سانتی متری در بازی های آسیایی جاکارتـا تلاش کرد.

توکلی در هر سه تلاش خود برای عبور از این مانع ناموفق بود و به این ترتیب با رکورد ۱٫۷۵ متر به کار خود خاتمه داد. با توجه به این که رقبای ازبکستان، چین، قزاقستان، ازبکستان، ویتنام و هنگ کنک همگی از مانع ۱٫۸۰ متر عبور کرده اند، توکلی شانس خود را برای کسب مدال از دست داد و به صورت مشترک در رده هفتم مسابقه قرار گرفت. این در حالی است که بهترین رکورد فصل توکلی ۱٫۸۴ متر بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ایران ایران سپیده توکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»

به گزارش خبرگزاری مهر، یکشنبه‌های الگو نمایی محفلی برای روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی و گروه‌های فعال مردمی در موضوعات و عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی به شمار می‌رود. از مشخصه‌های اصلی حلقه‌های میانی آن است که اضافه بر کنشگری خود، در پی انتقال دانش و تجربه به دیگر ظرفیت‌های مردمی و به میدان آوری آنان به میدان کنشگری یا به عبارتی تکثیر این الگوها در طریق حل مساله است.

یکشنبه‌های الگونمایی فرصتی است تا دیگر فعالان فرهنگی اجتماعی این امکان را پیدا کنند تا الگوی (نوع و نحوه) فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. این اشتراک اطلاعات میان فعالین فرهنگی موجب گردآوری مجموعه‌ای از ایده‌ها، طرح‌های موفق میدانی و تهیه بانک اطلاعاتی از اقدامات میدانی مؤثر فعالین فرهنگی است تا ضمن اطلاع از اقدامات یکدیگر و از دانش و تجارب یکدیگر بهره ببرند.

ایران جوان بمان (جمعیت)

یکشنبه‌های الگونمایی در شانزدهمین سری خود در راستای «معرفی اقدامات شاخص و ابتکارات میدانی» به موضوع «ایران جوان بمان (جمعیت)» پرداخته است.

مائده مهدی پور در این قسمت به معرفی «شبکه فعال مردمی جمعیت برنا» در یزد به عنوان یک الگوی موفق می‌پردازد.

علاقه‌مندان می‌توانند یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ از ساعت ۲۰ این قسمت را به صورت آنلاین از طریق آدرس ذیل مشاهده کنند.

https://www.skyroom.online/ch/saman2/setadekhatam

کد خبر 6090330

دیگر خبرها

  • یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها