Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@10:31:37 GMT

واقعه غدیرخم، عظمت اسلام را معنا کرد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۸۳۵۶۴

واقعه غدیرخم، عظمت اسلام را معنا کرد

به گزارش عصر روز پنجشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد،‌محمود زمانی قمی افزود: این مناسبت سترگ مجال یادآوری جایگاه ولایت علوی در دین اسلام و لزوم همگرایی مسلمانان برای اجتناب از هرگونه نفاق، بداندیشی و تقرقه است.
وی ادامه داد: به شکرانه این عید، بر خاتم نبوت (ص) و اهل بیتش درود می فرستیم و با کمال مسرت، عید غدیر روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی، جشن امامت و ولایت را به حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و شیعیان و مردم یزد تبریک گفته از خداوند متعال مسئلت دارم ما را از اندیشه ورزان و محبان راستین محسوب فرماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار یزد تاکید کرد: امید است، پروردگار رحمان به یمن این عید همگان را از نعمت هدایت، سعادت و رستگاری 2 جهان با توشه ایمان و عمل صالح برخوردار کند و با بهره گیری از فتوت و عدالت علی(ع) ریشه ظلم، جاهلیت نوین و نابرابری برای همیشه خشکانده شود.
7536/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت جهان دین روابط عمومی رهبر معظم انقلاب مسلمانان رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۳۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به پیشرفت فیزیکی مناسب طرح جهاد آبرسانی در لرستان، اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی طرح در حال حاضر ۷۰.۲۵ است.

وی عنوان کرد: آبرسانی به ۷۰ روستای استان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شده است و مابقی تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، گفت: با اجرای این طرح تعداد ۱۲۵ روستا با جمعیتی معادل ۷۱ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان لرستان قرار خواهند گرفت.

اکبریان، بیان کرد: با رایزنی انجام شده در سطح وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور تلاش خواهیم کرد تعداد روستاهای برخوردار از این طرح را افزایش دهیم، پیش‌بینی ما این است که در مجموع این روستاها به ۳۰۰ مورد برسد.

وی افزود: قرارداد فاز دوم طرح جهاد آبرسانی استان به‌زودی نهایی می‌شود.

کد خبر 6098069

دیگر خبرها

  • معلمی که امید و عشق را در دل دانش آموزان معنا کرد
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان در سال گذشته
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان طی سال گذشته
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • نصراللهی با اعتقاد به «ما می‌توانیم» روحیه جهادی را معنا می‌کرد
  • هستی گهواره من/ اضطراب مرگ معنا بخش زندگی / گریز از مرگ با مد و دفن شدن در نقش اجتماعی
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند
  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است