Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه فرامرز رشیدی سرمایه گذار و مدیر مجموعه گردشگری اقامتگاه بوم گردی نگین هوارامان ، "داریان " در آیین بهره برداری این اقامتگاه گفت : این مجموعه در راستای رونق گردشگری ، توسعه ی منطقه و اشتغال زایی و با فضایی به مساحت هزار و دویست متر مربع و زیربنای ۲۳۶متر مربع با سرمایه گذاری چهار میلیارد ریال احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : اقامتگاه بوم گردی نگین هورامان ، "داریان" در چهار طبقه و به این صورت که طبقه چهار و سه دوبلکس ، طبقه دو مستقل و طبقه یک بصورت سویت می باشد که این مجموعه هم زمان قابلیت تفکیکی نمودن واحدها و نیز استفاده هم زمان از کل واحدها به عنوان یک واحد را دارد .

رشیدی خاطرنشان ساخت : نظر به جلوه های بصری زیبای گردشگری و خدادادی پیرامون این اقامتگاه سعی کردیم با ایجاد تراس های منحصر بفرد و سکوهای با چشم انداز عالی و حیاطهای زیبا با عبور جوی آب و آبشارهای کوچک ساخته شده ، این اقامتگاه را نسبت به سایر اقامتگاهای دیگر متفاوت تر نماییم و به نوعی میزبانی در حد نام بلند آوازه هورامان باشیم .

وی تصریح کرد: در سه ماه گذشته بیش ۱۰۰۰ نفر بازدید و ۳۰۰ نفر هم در این اقامتگاه ، اقامت شبانه روزی داشته اند.

وی ابراز داشت : با راه اندازی این مجموعه اقامتی زمینه اشتغال مستقیم چهار نفر و بیش از ده نفر بصورت غیر مستقیم که در عرصه فروش ماهی های ارگانیک و پخت نان ساجی و عرضه صنایع دستی ارغوانی و ... فعالیت دارند ، فراهم شده است.

وی با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت های انسانی و طبیعی برای پذیرایی از گردشگران افزود : در این مجموعه ، دارای سفره خانه سنتی با دست پخت سر آشپز با سابقه ی بیست وهشت ساله در عرصه غذاهای بوم محلی نظیر کباب ساجی ، جوجه کباب ، ماهی کباب تازه از ماهی های مجموعه اقامتگاه ، کته رب اناری ، چلو مرغ ، نان ساجی و... و نیز پذیرایی از مهمانان و گردشگران عزیز با میوه های ارگانیک هستیم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

بهره برداری از نگین هورامان ، داریان در هفته دولت

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، بهمن اخلاقی گفت: با عنایت به تحقق شعار سال و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، اقامتگاه سنتی گل‌سنگ در منطقه دربند شهرستان مهدی‌شهر روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ افتتاح شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: این اقامتگاه در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و ۲۳۰ متر زیربنا، دارای دو سوئیت اقامتی با ظرفیت ۲۵ نفر است.

بهمن اخلاقی بابیان اینکه اقامتگاه‌ سنتی گل‌سنگ با حجم سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، افزود: با به بهره‌برداری رسیدن این واحد زمینه اشتغال ۵ نفر به‌صورت مستقیم در شهرستان مهدی‌شهر فراهم‌شده است.

او افزود: ۲ سوئیت اقامتی، رستوران، کافه و ۸ آلاچیق در محوطه هرکدام به متراژ ۹ مترمربع در این اقامتگاه سنتی در نظر گرفته‌شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: منطقه گردشگری دربند به دلیل آب‌وهوای مطبوع و مناسب، نزدیک بودن به مرکز استان و شهر نمونه بین‌المللی گردشگری شهمیرزاد، مقصد بسیاری از مسافران و گردشگران در سراسر کشور است.

بهمن اخلاقی بابیان اینکه توسعه تأسیسات گردشگری با مشارکت مردم یکی از سیاست‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان است، افزود: گردشگری یکی از راه‌های توسعه پایدار استان سمنان است و شهرستان مهدی‌شهر در حال حاضر دارای ۶۵ واحد گردشگری شامل هتل، مجتمع بین‌راهی، رستوران سنتی، اقامتگاه‌های بوم گردی و سنتی دارای مجوز است.

در این مراسم مسئولان استانی و شهرستانی ازجمله فرماندار شهرستان مهدی‌شهر، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر، سرپرست حراست و رئیس حوزه گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، بخشدار مرکزی مهدی‌شهر، رئیس شورای اسلامی شهر مهدی‌شهر و... حضور داشتند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901594

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان