Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@08:36:56 GMT

این پتوی هوشمند به شما آرامش می دهد!

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۸۳۶۷۹

این پتوی هوشمند به شما آرامش می دهد!

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، وقتی صحبت از یک خواب راحت شبانه یا استراحت کردن بعد از یک روز طولانی به میان می‌آید، هیچ چیز مهم‌تر از داشتن یک پتوی راحت نیست.

براساس گزارش ساینس‌دیلی، اکنون تکنولوژی این پتوی هوشمند، موج جدیدی از وسایل راحتی را راه انداخته است که به طور فعال، استراحت و سلامت عمومی را ترویج می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پتوی "یاسا" (Yaasa) یکی از کارآمدترین و تطبیق‌پذیرترین پتوهای هوشمند است که در حال حاضر با قیمت 140 دلار در دسترس است.

این پتو از پیشرفته‌ترین فناوری مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) ساخته شده که به شکل بالینی مورد آزمایش قرار گرفته است و نشان داده که با افزایش جریان اکسیژن در سراسر بدن کاربر و تنظیم درجه حرارت بدن وی، منجر به خواب راحت‌تر می‌شود.

این پتو به عنوان یک اتساع کننده عروق یا وازودیلاتور عمل می‌کند که باعث افزایش عمر سلول‌ها می‌شود و در تمام طول روز شما را آرام می‌کند.

پتوی یاسا در هر حالتی، چه در حال فعالیت باشید، خوابیده باشید یا کنار آتش لم داده باشید و به خواندن یک کتاب خوب مشغول باشید، می‌تواند انرژی حرارتی طبیعی بدن شما را به نور مادون قرمز تبدیل کند که سپس به بافت بدن شما منتقل می‌شود. این کار طیف گسترده‌ای از مزایای سلامتی است نظیر کاهش استرس را به همراه دارد که باعث افزایش بهره‌وری می‌شود.

یاسا از پنبه ارگانیک فوق‌العاده نرم ساخته شده است و حتی اگر چندین لایه لباس پوشیده باشید، کار خود را بی‌نقص انجام می‌دهد.

این پتوی هوشمند برای افرادی که از آسیب‌های ناشی از استرس رنج می‌برند و همچنین برای افرادی که می‌خواهند صبح‌ها با نشاط بیشتری بیدار شوند، ایده‌آل است.

انتهای پیام/

31 / 167 پتو آرامش دهنده پتو هوشمند

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پتو آرامش دهنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۳۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان              بدون تغییر 

نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون تومان                              بدون تغییر 

ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان                + ۳۰۰ هزار تومان 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان          بدون تغییر

دیگر خبرها

  • رزرو هتل در مسقط برای سه روز
  • منیعی: خطیر آرامش نکونام را گرفت؛ استقلال با هوش باشد قهرمان می‌شود
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز/ قیمت‌ها ریزشی شد
  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • مرگ بدون آرامش، قبر مارادونا حفر می‌شود!
  • حج، سفری برای پاک شدن و رسیدن به اخلاص است
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم/ نیاز به آرامش داریم